خانهاخبار
هواوی P50 پاکت رسما معرفی شد: تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر اولد 6.9 اینچی

هواوی P50 پاکت رسما معرفی شد: تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر اولد 6.9 اینچی

جدیدترین گوشی هوشمند تاشو هواوی با قیمت 1410 دلاری در چین به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۰/۱۰/۲

سرانجام بعد از سه نسل از گوشی‌های هوشمند تاشو سری میت X، هواوی اولین گوشی هوشمند تاشو خود با طراحی Clamshell را رسما معرفی و رونمایی کرد. هواوی P50 پاکت که از طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ 3 بهره می‌برد، مجهز به لولای اختصاصی چند بعدی هواوی است که در هنگام بسته شدن، هیچ فاصله‌ای بین آن قرار ندارد. شایان ذکر است که زبان طراحی هواوی P50 پاکت مشابه طراحی سری پرچمدار این شرکت یعنی سری P50 است و از طراحی شیشه‌ای سه‌بعدی اختصاصی هواوی بهره می‌برد.

image

 

هواوی P50 پاکت مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. همچنین این نمایشگر میزبان ناچ حفره‌ای دوربین سلفی نیز خواهد بود و نسبت تصویر آن 21:9 است.

image

 

یکی از نکات مثبت هواوی P50 پاکت نمایشگر کوچک 1 اینچی آن است که به صورت دایره‌ای و در زیر دوربین‌ها قرار گرفته است. این نمایشگر کوچک علاوه بر نشان دادن اطلاعات زمان، تاریخ و پیام‌ها دریافتی، می‌تواند ویجت‌های مخصوص برنامه‌های پرکاربرد مانند نقشه و موزیک پلیر را نمایش دهد و از طریق آن به کنترل موسیقی پرداخت. همچنین به عنوان مثال می‌توان مسیریابی را در نمایشگر بزرگ‌تر انجام داد و پس از بستن نمایشگر، جهت‌ها در نمایشگر 1 اینچی نشان داده خواهد شد.

image

 

همان طور که اشاره شد، در بالای این نمایشگر دوربین‌های هواوی P50 پاکت قرار دارد که از سه دوربین 40 مگاپیکسلی اصلی با لنز 26 میلی‌متری، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 تشکیل شده است. شایان ذکر است که دوربین 32 مگاپیکسلی برای پردازش بهتر و دقیق‌تر رنگ‌های گرفته شده توسط دوربین کاربرد دارد.

image

 

قلب تپنده هواوی P50 پاکت تراشه اسنپدراگون 888 است که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. در کنار این تراشه، دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی قرار دارد که به پردازش سریع‌تر اطلاعات کمک می‌کنند. در بخش نرم‌افزار نیز همانطور که انتظار می‌رفت، هواوی P50 پاکت به سیستم عامل هارمونی مجهز خواهد بود. منبع تغذیه گوشی تاشو هواوی باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ باسیم 40 واتی پشتیبانی می‌کند. از نظر ابعاد و اندازه، هواوی P50 پاکت در حالت باز شده تنها 7.2 میلی‌متر و در حالت بسته شده 15.2 میلی‌متر است. وزن آن نیز 190 گرم خواهد بود.

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی P50 پاکت در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و یک نسخه طلایی پرمیوم نیز از هواوی P50 پاکت نیز به فروش خواهد رسید. برچسب قیمتی مدل پایه هواوی P50 پاکت با حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی 1410 دلار خواهد بود. همچنین نسخه طلایی پرمیوم نیز با مشخصات فنی رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی 1725 دلار قیمت خواهد داشت. بنابر اعلام هواوی، اولین فروش هواوی P50 پاکت در چین از امروز آغاز خواهد شد. شایان ذکر است که هنوز جزئیات عرضه جهانی هواوی P50 پاکت اعلام نشده است ولی برخی از اخبار خبر دادند که  زمان عرضه جهانی گوشی تاشو هواوی به زودی اعلام خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)