خانهاخبار
مشخصات فنی ریلمی جی‌تی 2 پرو در لیست TENAA قرار گرفت

مشخصات فنی ریلمی جی‌تی 2 پرو در لیست TENAA قرار گرفت

جدیدترین پرچمدار ریلمی از نمایشگر امولد و حافظه رم 12 گیگابایتی بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۱۰/۲

ریلمی جی‌تی 2 پرو که اخیرا تایید شد که در 4 ژانویه مصادف با 14 دی رونمایی خواهد شد، امروز در لیست تاییدیه چینی TENAA قرار گرفت و بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت. البته باید اشاره کرد که دو مدل ریلمی جی‌تی 2 پرو با شناسه‌های RMX3300 و RMX3301  وجود دارد که نسخه RMX3301 موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است.

براساس لیست TENAA، ریلمی جی‌تی 2 پرو 199 گرم وزن و 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد. به علاوه، نمایشگر آن نیز یک پنل امولد QHD+ با اندازه 6.7 اینچی خواهد بود. همچنین TENAA فاش کرد که قلب تپنده ریلمی جی‌تی 2 پرو یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس 3 گیگاهرتز خواهد بود که همان طور که می‌دانیم، تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. در کنار این تراشه، دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی قرار دارد تا به پردازش سریع‌تر اطلاعات کمک کنند.

image

 

متأسفانه در لیست TENAA اشاره‌ای به نسخه اندروید ریلمی جی‌تی 2 پرو نشده است اما اخیرا در بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد که ریلمی جی‌تی 2 پرو با اندروید 12 برپایه رابط کاربری Realme UI 3.0 عرضه خواهد شد. همچنین اخیرا فاش شد که ریلمی جی‌تی 2 پرو همراه با یک نسخه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی نیز روانه بازار خواهد شد

image

ریلمی جی‌تی 2 پرو نسخه Master Edition

در بخش دوربین، ریلمی جی‌تی 2 پرو از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از آن سو، در پنل پشتی پرچمدار ریلمی دوربین سه‌گانه متشکل از دو دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. شایان ذکر است که به نظر می‌رسد دوربین 50 مگاپیکسلی دوم ریلمی جی‌تی 2 پرو سنسور فوق عریض 150 درجه باشد و دوربین 2 مگاپیکسلی آن نیز دوربین ماکرو و یا تشخیص عمق خواهد بود. منبع تغدیه ریلمی جی‌تی 2 پرو نیز در لیست TENAA 5000 میلی‌امپر ذکر شده است.

image

 

البته باید اشاره کرد که در لیست TENAA اشاره‌ای به سرعت شارژ ریلمی جی‌تی 2 پرو نشده است ولی براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند ریلمی از شارژ فوق سریع 125 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات فنی ریلمی جی‌تی 2 پرو می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، سری ریلمی جی‌تی 2 در سه نسخه Master Edition، Camera و معمولی عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز طراحی نسخه معمولی سری منتشر نشده است.

image

ریلمی جی‌تی 2 پرو نسخه Camera (شایعه)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)