خانهاخبار
سری گوشی‌های ویوو S12 به همراه پردازنده دیمنسیتی 1200 عرضه می‌شوند

سری گوشی‌های ویوو S12 به همراه پردازنده دیمنسیتی 1200 عرضه می‌شوند

اخیرا شرکت مدیاتک در صفحه ویبو خود پستی منتشر کرده که خبر از استفاده شرکت ویوو از چیپست دیمنسیتی 1200 در سری گوشی‌های S12 این شرکت را می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۲۱

در اوایل این ماه، شاهد لو رفتن یک رندر و یک عکس واقعی از سری گوشی‌های ویوو S12 بودیم. وجود این گوشی حالا توسط شرکت مدیاتک تایید شده است؛ این شرکت سازنده چیپست‌ها به تازگی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو، پستی را منتشر کرده که استفاده گوشی‌های سری S12 از چیپست ۶ نانومتری دیمنسیتی 1200 را تایید می‌کند.

image

 

می‌توانید محتوای پست مدیاتک را در پایین مشاهده کنید:

«پردازنده پرچمدار مدیاتک یا همان دیمنسیتی 1200، از لیتوگرافی جدید ۶ نانومتری استفاده کرده و هسته‌های A78 آن، طراحی مدرنی دارند که عملکرد بهتر و مصرف پایین‌تر باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در بازار رو به رشد گوشی‌های هوشمند، دیمنسیتی 1200 می‌تواند تجربه‌ای خاص و متفاوت را برای هر یک از کاربران رقم بزند. در پایان این ماه، سری ویوو S12 به همراه نسخه‌ای بهینه سازی شده از پردازنده دیمنسیتی 1200 عرضه خواهد شد؛ آیا شما نیز در انتظار این گوشی‌ها هستید؟»

سری ویوو اس S12 شامل دو گوشی متفاوت می‌شود؛ نسخه معمولی یا همان ویوو S12 و نسخه پرو که با استناد گزارش‌های پیشین، دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. دوربین سلفی اصلی این گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ JN1 استفاده کرده و توسط یک دوربین سلفی التراواید نیز همراهی خواهد شد. در بخش دوربین اصلی، شاهد استفاده از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با حداقل دو لنز کمکی هستیم.

image

 

گوشی ویوو S12 پرو دارای نمایشگری خمیده از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی است؛ سنسور اثر انگشت این گوشی نیز زیر نمایشگر قرار خواهد داشت. ویوو پیش از این در گوشی‌های سری S خود از نمایشگر‌های خمیده استفاده نمی‌کرد. با توجه به گواهی 3C اخذ شده توسط این دو گوشی، سری ویوو S12 از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سری گوشی‌های ویوو S12 قرار است تا پیش از پایان ماه دسامبر معرفی شوند. درباره مشخصات احتمالی این گوشی‌ها و بیانیه تبلیغاتی مدیاتک چه می‌اندیشید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)