خانهاخبار
گوشی آنر X30 در روز ۲۵ آذر معرفی خواهد شد

گوشی آنر X30 در روز ۲۵ آذر معرفی خواهد شد

در ماه اکتبر امسال، شاهد معرفی گوشی‌های آنر X30i و X30 مکس بودیم و حالا نیز قرار است نسخه معمولی این سری یا همان آنر X30 در روز ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) معرفی شود.
۱۴۰۰/۹/۱۶

شرکت آنر در ماه اکتبر امسال، از گوشی‌های آنر X30i و X30 مکس رونمایی کرد. حالا قرار است که با حدود دو ماه تاخیر، شاهد معرفی نسخه معمولی در این سری یا همان آنر X30 در روز ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) باشیم. سری X یکی از موفق‌ترین سری‌ گوشی‌های آنر بوده و حتی در زمان فعالیت این برند زیر نظر هواوی نیز از فروش بسیار خوبی برخوردار بود. گوشی آنر X20 اما، قربانی جدایی این برند از هواوی شد و نتوانست موفقیت سایر گوشی‌های این سری را تکرار کند.

image

متاسفانه هنوز مشخصاتی درباره سخت افزار استفاده شده در گوشی آنر X30 در دست نداریم؛ ولی احتمالا در روز‌های آتی و نزدیک‌تر شدن به تاریخ معرفی این محصول، شاهد انتشار تیزر‌هایی درباره آن توسط آنر خواهیم بود. برخی شایعات ادعا می‌کنند که این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 استفاده کرده و نمایشگری از نوع LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و در نهایت دوربین‌هایی با طراحی حلقه‌ای دارد؛ بنابراین در صورت حقیقت داشتن این شایعات، باید منتظر معرفی یک گوشی با شباهت‌های زیادی به سری مجیک 3 باشیم.

image

درباره مشخصات احتمالی این گوشی آنر چه می‌اندیشید؟ آیا این شرکت حالا که به طور کامل از هواوی مستقل شده؛ می‌تواند دوباره موفقیت‌های سری X خود را تکرار کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

No name

۱۴۰۰/۹/۱۶
https://phoneaqua.com/honor-x30-4802.php