خانهاخبار
امکان استفاده از قابلیت فولدر شخصی گوگل فوتوز برای همه کاربران این پلتفرم فراهم شد

امکان استفاده از قابلیت فولدر شخصی گوگل فوتوز برای همه کاربران این پلتفرم فراهم شد

در ماه ژوئن، شاهد انتشار یک ویژگی خاص برای گوگل فوتوز بودیم که Locked Folder نام داشته و در انحصار گوشی‌های پیکسل این شرکت بود؛ حالا امکان استفاده از این قابلیت برای همه کاربران گوگل فوتوز فراهم شده است.
۱۴۰۰/۹/۱۴

در ماه ژوئن، شرکت گوگل از ویژگی Locked Folder یا فولدر شخصی برای اپلیکیشن گوگل فوتوز رونمایی کرده و آن را در انحصار گوشی‌های پیکسل خود قرار داد. حالا به گفته خبرگزاری Android Police، این ویژگی در دسترس تمامی کاربران غیر پیکسلی نیز قرا گرفته است.

image

 

Locked Folder یا همان فولدر شخصی، قابلیتی است که پیش از این، نسخه جامع‌تری از آن را در گوشی‌های سامسونگ و با نام Secure Folder دیده بودیم. عکس‌ها و ویدیو‌های ذخیره شده در فولدر شخصی، به سرور‌های گوگل فوتوز آپلود نمی‌شوند و شما تنها می‌توانید با اثر انگشت یا رمز عبور خود به این فولدر وارد شده و اجازه گرفتن اسکرین‌شات، به اشتراک گذاشتن محتوا و یا اسکرین ریکورد را نخواهید داشت.

برای دسترسی به این فولدر، کافی است که اپلیکیشن گوگل فوتوز را باز کرده و به بخش Library بروید، سپس به بخش Utilities رفته و پس از باز کردن آن، کمی به سمت پایین اسکرول کرده تا گزینه Locked Folder را بیابید.

 

در صورتی که از گوشی‌های غیر پیکسلی استفاده می‌کنید، ممکن است لازم باشد تا مدتی برای دسترسی به این قابلیت صبر کنید. برخی از کاربران می‌گویند که اعلانی را در رابطه با این ویژگی از اپلیکیشن گوگل فوتوز دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که این آپدیت از سوی سرور بوده و برای استفاده از آن، نیازی به دانلود جدیدترین نسخه گوگل فوتوز وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)