خانهاخبار
برنامه‌های سامسونگ برای تولید تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۲ لو رفت

برنامه‌های سامسونگ برای تولید تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۲ لو رفت

حالا که زمان زیادی تا شروع سال ۲۰۲۲ باقی نمانده است؛ شاهد لو رفتن برنامه شرکت سامسونگ برای عرضه برخی از دستگاه‌های هوشمند خود در سال آتی میلادی هستیم.
۱۴۰۰/۹/۳

حالا که کمابیش در آستانه ورود به سال ۲۰۲۲ هستیم؛ انتظارات از برند سامسونگ به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های بازار بسیار بالا است و مشخصا این انتظارات تنها محدود به سری گوشی‌های گلکسی اس 22 نیستند. مدتی است که شایعات بسیاری درباره سری تبلت‌های گلکسی تب اس 8 می‌شنویم و حالا جزئیاتی درباره این تبلت‌ها، به همراه برنامه‌های سامسونگ برای عرضه لپ‌تاپ‌ها، ایرفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز منتشر شده‌اند.

image

 

به گزارش خبرگزاری The Elec، بخش ارتباطات بی‌سیم سامسونگ به تازگی برنامه‌های خود در سال ۲۰۲۲ را با بیش از ۳۰ شرکت در کره جنوبی که با آنها تعامل دارد؛ در میان گذاشته است. این برنامه‌ها شامل زمان عرضه این محصولات و همچنین تعداد دستگاه‌های تولید شده می‌شوند.

این اطلاعات که توسط یکی از افشاگران به نام FrontTron به زبان انگلیسی ترجمه شده و درون یک جدول قرار گرفته است؛ خبر از این می‌دهند که در سری گلکسی تب اس 8، شاهد معرفی چهار مدل متفاوت خواهیم بود. این مدل‌ها شامل گلکسی تب اس 8 لایت، گلکسی تب اس 8، گلکسی تب اس 8 پلاس و در نهایت گلکسی تب اس 8 الترا می‌شوند. انتظار می‌رود که تولید مدل‌های رده بالای این سری، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز شود؛ ولی احتمالا تا سه ماهه آخر سال آتی شاهد عرضه مدل لایت نخواهیم بود.

image

 

با توجه به این اطلاعات، سامسونگ بنا دارد تا به میزان ۱.۶ میلیون دستگاه از تبلت گلکسی تب اس 8 لایت و ۱.۲ میلیون دستگاه از نسخه معمولی آن یا همان گلکسی تب اس 8 را تولید کند. مدل‌های پلاس و الترا اما در تعداد کمتر ۹۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار دستگاه تولید خواهند شد.

در این بین، شاهد حضور دو تبلت مقرون به صرفه گلکسی تب A8 و تب A7 لایت نیز هستیم که قرار است تولید آنها در زمانی بین سه ماهه اول تا چهارم سال ۲۰۲۲ آغاز شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ به موفقیت این تبلت‌ها ایمان داشته و قصد دارد تا ۱۱ میلیون دستگاه از هر مدل را تولید کند.

در بخش گجت‌های پوشیدنی، این شرکت همچنین فعال بوده و قصد دارد تا در سه ماهه آخر سال آینده، به تولید ۴.۸ میلیون دستگاه از ساعت هوشمند جدید خود، یا همان گلکسی واچ 5 بپردازد. تولید ایرفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پرو 2 و گلکسی بادز لایو 2 نیز قرار است بین سه ماهه دوم تا سوم سال ۲۰۲۲ آغاز شود؛ سامسونگ قصد دارد تا به میزان ۳.۳ میلیون دستگاه از ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز لایو 2 و ۳.۱ میلیون دستگاه از ایرفون بی‌سیم گلکسی بادز پرو 2 را تولید کند.

image

 

درباره برنامه‌های سامسونگ در سال آتی میلادی چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)