خانهاخبار
گلکسی اس 21 FE در تصاویری واقعی دیده شد

گلکسی اس 21 FE در تصاویری واقعی دیده شد

چهارمین عضو سری اس 21 سرانجام در تصاویری واقعی رویت شد
۱۴۰۰/۸/۲۹

گلکسی اس 21 FE می‌تواند لقب مورد بحث‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ در سال 2021 را از آن خود کند چرا که عرضه و رونمایی چهارمین عضو سری اس 21 قبلا به تاخیر افتاده بود و حتی شایعاتی مبنی بر توقف تولید و لغو عرضه این گوشی هوشمند نیز شنیده می‌شد. اما ناگهان اخباری منتشر شد که اظهار داشتند گلکسی اس 21 FE در ژانویه سال 2022 رونمایی خواهد شد. حالا امروز تصاویری واقعی از گلکسی اس 21 FE در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است که طراحی این گوشی هوشمند را به طور کامل نشان‌ می‌دهد.

براساس این تصاویر منتشر شده، نمایشگر گلکسی اس 21 FE شباهت زیادی به نمایشگر امولد نسل قبلی یعنی گلکسی اس 20 FE با اندازه 6.4 اینچی دارد و حتی شاید تشخیص دادن آن دو نمایشگر از یکدیگر کار دشواری باشد. اما پنل پشتی گلکسی اس 21 FE جایی است که شباهت این گوشی به سری اس 21 نمایان می‌شود. چینش و بیرون‌زدگی دوربین سه‌گانه همراه با قرارگیری در فریم جانبی گلکسی اس 21 FE مانند طراحی دوربینی سری گلکسی اس 21 است با این تفاوت که رنگ بخش دوربین‌ها با رنگ پنل پشتی یکسان است. شایان ذکر است که به نظر می‌آید قاب پشتی از جنس پلاستیک است. 

از مشخصات فنی گلکسی اس 21 FE می‌توان به باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس اشاره کرد. همچنین انتظار می‌رود گلکسی اس 21 FE براساس منطقه عرضه شده با دو تراشه اسنپدراگون 888 و یا اگزینوس 2100 عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرکانس برتر

۱۴۰۰/۸/۲۹
یه سری شایعات وجود داره که میگه بهترین رام بین گوشی رو داره من که میگم عالیه