خانهاخبار
گلکسی تب اس 8 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی تب اس 8 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ از تراشه اسنپدراگون 8 Gen 1 بهره می‌برد.
۱۴۰۰/۸/۲۶

حدودا یک هفته پیش بود که گلکسی اس 8 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد و برخی از مشخصات فنی آن مانند حافظه رم 8 گیگابایتی و نمایشگر 120 هرتزی آن نیز لو رفت. حالا نسخه پرمیوم سری تب اس 8 یعنی تب اس 8 الترا نیز امروز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد که با کد SM-X906N در این لیست قرار گرفته شد. به احتمال زیاد، این دستگاه نسخه کره جنوبی گلکسی تب اس 8 الترا خواهد بود. 

image

 

براساس اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی تب اس 8 الترا از تراشه اسنپدراگون 8 Gen1 یا همان اسنپدراگون 898 سابق بهره می‌برد که با کد Taro (تارو) در این بنچمارک ذکر شده است. همچنین مشخصات فنی گلکسی تب اس 8 الترا نیز لو رفته است که براساس این اطلاعات منتشر شده، تبلت پرمیوم سامسونگ با وزن 650 گرم از نمایشگر اولد 14.6 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. در بخش نرم‌افزار نیز این تبلت مجهز به اندروید 12 خواهد بود و در دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. منبع تغذیه گلکسی تب اس 8 الترا باتری 12000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی خواهد بود. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می‌رسد سری تب اس 8 آماده برای عرضه و رونمایی است و حالا فقط باید منتظر زمان رسمی معرفی آن از طرف سامسونگ بمانیم که با احتمال زیاد در ماه دی و یا بهمن اتفاق خواهد افتاد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)