خانهاخبار
ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو با قیمت ۲۰۰ دلاری معرفی شد

ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو با قیمت ۲۰۰ دلاری معرفی شد

شرکت بیتس در امروز از نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود در محدوده قیمتی ۲۰۰ دلاری رونمایی کرده که بیتس فیت پرو نام داشته و گزینه‌‌ای تازه برای کاربران در کنار استودیو بادز و پاوربیتس پرو محسوب می‌شود.
۱۴۰۰/۸/۱۱

شرکت بیتس در امروز از نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود که بیتس فیت پرو نام داشته و با قیمت ۲۰۰ دلاری روانه بازار می‌شود؛ رونمایی کرد. این برند زیر مجموعه شرکت اپل، مدل فیت پرو را جهت ایجاد گزینه‌ای جدید برای کاربران در کنار ایرفون‌های بی‌سیم استودیو بادز و پاوربیتس پرو معرفی کرده است.

image

بیتس فیت پرو دارای سیستم نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط بوده، گواهی IPX4 را جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و عرق دریافت کرده و توان پخش محتوا به مدت ۷ ساعت با گوشی‌ها را دارد که این عدد در هنگام شارژ گوشی‌ها به وسیله کیس، به ۳۰ ساعت نیز می‌رسد.

یکی از نکات جذاب بیتس فیت پرو، استفاده از طراحی وینگ تیپ است. بر روی هر یک از این گوشی‌ها یک شاخه قابل انعطاف دیده می‌شود که هدف اصلی آن، بهتر قرار گرفتن این ایرفون‌ها در گوش کاربر است. به گفته بیتس، آنها تحقیقات بسیاری را برای یافتن متر‌یال درستی برای استفاده در این محصولات انجام داده‌اند و ایرفون فیت پرو طوری طراحی شده که در هنگام شدیدترین فعالیت‌های ورزشی نیز در گوش کاربر باقی بماند.

image

بر خلاف استودیو بادز که فاقد پردازنده صوتی طراحی شده توسط اپل بود؛ بیتس فیت پرو چیپست اپل H1 را به همراه داشته و ویژگی‌هایی چون اتصال سریع، سوییچ کردن اتوماتیک بین همه دستگاه‌های اپل، سینک اتوماتیک با آی‌کلاود و ... را به همراه دارد. امکان سنجش زاویه سر برای قابلیت Spatial Audio در این محصول دیده می‌شود و سنسور تشخیص پوست کاربر نیز که در نسل سوم ایرپادز شاهد معرفی آن بودیم، روی آن قرار دارد

سیستم نویز کنسلینگ قرار گرفته روی این محصول، تقریبا مشابه چیزی است که روی ایرپادز پرو دیده می‌شود؛ بنابراین عملکرد آن در حذف صدای محیط احتمالا در سطح مطلوبی قرار دارد. در هنگام خاموش کردن حالت نویز کنسلینگ و ترنسپرنسی، ایرفون بی‌سیم بیتس فیت پرو همچنان از ایکوالایزر اپل جهت بهبود کیفیت صدا با توجه به حالت گوش شما استفاده می‌کند تا بهترین خروجی صدای ممکن برای هر کاربر را داشته باشد.

image

بیتس ایرفون فیت پرو را در چهار رنگ مشکی، سفید، خاکستری و بنفش/صورتی عرضه خواهد کرد. پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) شاهد عرضه آن به بازار هستیم. درباره ایرفون بی‌سیم جدید بیتس چه می‌اندیشید؟ آیا این محصول با توجه به قیمت ۲۰۰ دلاری خود، امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)