خانهاخبار
جدیدترین مچ‌بند هوشمند هواوی به نام واچ فیت مینی معرفی شد

جدیدترین مچ‌بند هوشمند هواوی به نام واچ فیت مینی معرفی شد

شرکت چینی هواوی جدیدترین مچ بند هوشمند خود را که واچ فیت مینی نام دارد با ابعاد کوچک‌تر و تغییرات دیگری نسبت به نسخه اصلی معرفی کرد. در ادامه ویژگی‌های این گجت را با هم بررسی می‌کنیم.
۱۴۰۰/۸/۶

هواوی یکی از برندهای مطرح در بخش تولید گجت‌های پوشیدنی است. آخرین عضو اضافه شده به خانواده مچ‌بندهای هوشمند هواوی، واچ فیت مینی است. این ساعت

صفحه نمایش مستطیل شکل با بدنه کشیده و باریکی دارد و مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر واچ فیت محسوب می‌شود

هواوی سال گذشته از واچ فیت رونمایی کرده بود و امروز در سکوت خبری نسخه مینی را معرفی کرد. همانطور که اشاره شد نسخه مینی دارای صفحه نمایش کوچکتر و بدنه سبک تر است، اما تمام ویژگی‌های برادر بزرگترش مانند عمر باتری طولانی و دکمه فیزیکی در کناره را حفظ کرده است. واچ فیت مینی از صفحه نمایش مستطیل شکل 1.47 اینچی آمولد با پشتیبانی از حرکات لمسی و اسلاید و رزولوشن 368 در 194 پیکسل استفاده می‌کند. در مقایسه مدل اصلی واچ فیت نمایشگر ۱٫۶۴ اینچی و رزولوشن بهتری دارد. وزن بدنه 20 گرم است و سه انتخاب سفید یخی، چرم قهوه ای و بنفش فلورالاستومر را برای رنگ  بند به شما می‌دهد. باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی روی واچ فیت مینی طبق ادعای هواوی، با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۴ روز انرژی لازم را تأمین کند.

 

image
image

image

 

مانند بسیاری از مچ‌بندهای هوشمند، واچ فیت مینی هم قابلیت‌های مربوط به تندرستی و ردیابی فعالیت‌های ورزشی دارد. به کمک یک سنسور IMU شش محوره در پشت مچ‌بند از این گجت می‌توان به عنوان ژیروسکوپ، شتاب‌سنج روی هواپیما و همچنین سنسور ضربان قلب استفاده کرد. همچنین واچ فیت مینی این میزان اکسیژن در خون شما را اندازه می‌گیرد و زمانی که نتیجه زیر ۸۰٪ باشد، به شما پیشنهاد می‌کند که به پزشک متخصص مراجعه کنید.

۹۶ حالت مختلف ورزش در داخل و خارج از منزل مانند شنا، پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و دیگر موارد برای واچ فیت مینی تعریف شده است. این مچ‌بند می‌تواند فعالیت‌های روزانه و شبانه کاربر را ردیابی کند. یکی از ویژگی‌های جالب و  معروف آن TruSleep 2.0 است که جزئیات کیفیت خواب شما را با دقت ۹۶ درصد ارائه می‌دهد. نیازی نیست که نگران دوش گرفتن با این مچ بند و یا شنا با آن باشید چرا که این محصول تا عمق ۵٠ متر زیر آب مقاوم است.

 

image

هواوی واچ فیتی مینی در حال حاضر برای خرید در برخی از کشورهای اروپایی مانند آلمان و ایتالیا با قیمت 99 یورو (115 دلار) در دسترس است. هواوی به همراه خرید این مچ‌بند یک ترازو رایگان (با ارزش 40 تا 70 یورو) و همچنین عضویت رایگان در برنامه Runtastic Premium (10 یورو) برای یک ماه ارائه می دهد.

به نظر شما واچ فیت مینی ارزش خرید دارد یا منتظر نسل بعد این مچ‌بند هوشمند می‌مانید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)