خانهاخبار
‏DJI دوربین کامپکت اکشن 2 را معرفی کرد

‏DJI دوربین کامپکت اکشن 2 را معرفی کرد

‏DJI دوربین ورزشی جدید خود را که طراحی ماژولار و مغناطیسی دارد را معرفی کرد؛ این دوربین که DJI Action 2 نام گرفته، جایگزین نسل اول اوزمو اکشن شده است.
۱۴۰۰/۸/۶

‏DJI از نسل جدید دوربین های اکشن خود، اینبار بدون پیشوند Osmo رونمایی کرد؛ Action 2 که دارای یک طراحی کاملا جدید است و با مجموعه‌ای از قطعات و لوازم جانبی اضافی که به صورت مغناطیسی به دوربین متصل می شوند، روی ماژولار بودن تمرکز دارد.

خود ماژول دوربین کوچک است (39 میلی‌متر طول آن و 22 میلی‌متر عرض‌ش) و شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، لنزی که میدان دید 155 درجه‌ای را فراهم می‌کند و صفحه‌نمایش لمسی اولد 1.76 اینچی با پوشش گوریلا گلس است. با استفاده از آهن‌ربا، می‌توانید صفحه لمسی دیگری (که عمر باتری را نیز افزایش می‌دهد و مجموعه‌ای از میکروفون‌ها را اضافه می‌کند)، یک باتری اضافی، یا انواع پایه‌ها که به شما امکان می‌دهد آن را به سه‌پایه یا پایه‌های GoPro متصل کنید.

وقتی صحبت از دوربین های اکشن می‌شود، پای GoPro همیشه در میان است، از نظر مشخصات Action 2 کمبود هایی در مقابل Hero10 Black دارد، این دوربین می‌تواند مانند Hero10 4K را با سرعت 120 فریم در ثانیه تصویر برداری کند، اما GoPro گزینه های رزولوشن بالاتری دارد (Hero10 می قابلیت فیلمبرداری 5.3K 60 را دارد)، و همچنین قابلیت فیلمبرداری ۲۴۰ فریم بر ثانیه‌ای 1080p Action 2 در مقابل 2.7K GoPro حرفی برای گفتن نمی‌گذارد! با این حال باید دید در عمل چگونه است.

image

 

شایان ذکر است که Action 2 در مقایسه با Hero10 کوچک تر بوده و وزن آن فقط 53 گرم است که تقریباً یک سوم وزن Hero10 است. DJI همچنین دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت microSD) است که GoPro فاقد آن است.

لوازم جانبی مغناطیسی که DJI در حال کار بر روی آن است، به شما این امکان را می دهد تا دوربین خود را به گونه‌ای که دلخواهتان است، آن را سفارشی سازی کنید، و همین قابلیت آن را از GoPro متمایز می‌کند. مثلا اگر به صفحه‌نمایش دوم یا باتری بیشتری نیاز دارید، می‌توانید آن‌ها را اضافه کنید و زمانی که می‌خواهید یک دوربین جمع‌وجور داشته باشید آن‌ها را جدا کنید. سایر لوازم جانبی، مانند یک هدبند یا آداپتور توپی مغناطیسی که می تواند به سه پایه متصل شود، مشابه لوازم جانبی GoPro هستند اما به راحتی به دوربین متصل می شوند و از آن جدا می شوند.

image

 

‏Action 2 همچنین دارای ویژگی‌های مانند لرزشگیر الکترونیکی، تراز کردن افق و امکان استریم آنلاین یا استفاده به عنوان وب‌کم است. و همچنین قابلیت های جذاب سنسور که DJI می گوید به تولید رنگ های بهتر در شرایط نوری پیچیده یا زیر آب کمک می کند.

البته مقایسه قیمت Action 2 با GoPro به دلیل مدل قیمت گذاری GoPro و ماژولار بودن DJI درست نیست.

image


‏DJI Action 2 در حال حاضر در دسترس است و قیمت باندل پاور (استاندارد) آن ۳۹۹ دلار است. همچنین این دوربین با دو باندل دیگر نیز عرضه می‌شود است که فعلا Power Combo تا پایان نوامبر در دسترس نخواهد بود، باندل DJI Action 2 Dual-Screen Combo نیز با متعلقاتی نظیر صفحه نمایشگرلمسی مجزا، طناب مغناطیسی، پایه آداپتور توپی اتصال مغناطیسی و پایه آداپتور مغناطیسی با قیمت ۵۱۹ دلار در دسترس است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)