خانهاخبار
آنر از گوشی پلی 5 Youth به همراه پردازنده دیمنسیتی 900 رونمایی کرد

آنر از گوشی پلی 5 Youth به همراه پردازنده دیمنسیتی 900 رونمایی کرد

شرکت آنر به تازگی از گوشی پلی 5 Youth رونمایی کرده که به همراه پردازنده دیمنسیتی 900 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی روانه بازار می‌شود.
۱۴۰۰/۸/۵

شرکت آنر در ماه مه از گوشی پلی 5 5G که از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 800U بهره می‌برد، رونمایی کرده و حالا نیز عضو جدیدی که آنر پلی 5 Youth نام دارد، به این خانواده اضافه شده است.

image

 

گوشی آنر پلی 5 Youth از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 استفاده کرده و به همراه سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری Magic UI 4.2 روانه بازار می‌شود. این گوشی ۸ گیگابایت حافظه رم را با پشتیبانی از رم مجازی تا سقف ۲ گیگابایت به همراه دارد؛ مدل پایه این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده ولی امکان تهیه مدلی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز وجود دارد.

آنر پلی 5 Youth از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره برده که از نوع حفره دار است و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود را در حفره‌ای مشابه سری گلکسی اس 10 سامسونگ، در قسمت سمت چپ بالایی نمایشگر جا داده است. با توجه به عدم از استفاده از دوربین یا سنسوری دیگر در کنار این دوربین سلفی، تصمیم آنر برای استفاده از چنین نوع طراحی پانچ هول کپسولی شکل، کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا فضای کنار آن کاملا خالی است.

image

 

در پشت گوشی، شاهد ماژول مربعی شکل دوربین هستیم که چهار دایره را در خود جا داده که تنها دو عدد از آنها شامل یک دوربین هستند! دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی نیز جهت عکاسی پرتره آن را همراهی می‌کند. در دایره سوم، فلش LED گوشی قرار گرفته و دایره آخر نیز خالی بوده و هدف از وجود آن، تنها جهت حفظ تقارن است.

گوشی آنر پلی 5 پردازنده گرافیکی Turbo X را به همراه داشته و حسگر اثر انگشت آن نیز روی دکمه پاور قرار گرفته است. این گوشی از نسل پنجم اینترنت همراه یا 5G پشتیبانی کرده و جک ۳.۵ میلی متری هدفون را نیز به همراه دارد. این گوشی از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری استفاده کرده که از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند؛ به گفته آنر، شارژر قرار گرفته در جعبه گوشی می‌تواند در ۱۵ دقیقه، باتری از حالت خالی به ۵۰ درصد شارژ برساند.

 

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد. مدل با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، قیمت ۱۷۹۹ یوآن (حدود ۲۸۰ دلار / ۲۴۰ یورو) را دارد و در سوی دیگر، مدل با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت نیز به قیمت ۱۹۹۹ یوآن (حدود ۳۱۵ دلار / ۲۷۰ یورو) فروخته می‌شود.

پیش فروش این گوشی از حالا و از طریق سایت مخصوص کشور چین آنر آغاز شده و فروش آن نیز از تاریخ ۱ نوامبر (۱۱ دی) آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)