خانهاخبار
تصاویر رندری جدیدی از گلکسی تب اس 8 الترا منتشر شده است

تصاویر رندری جدیدی از گلکسی تب اس 8 الترا منتشر شده است

جدیدترین تصاویر منتشر شده از گلکسی تب اس 8 ناچ دوربین سلفی آن را نشان می‌دهد
۱۴۰۰/۸/۲

بر اساس شایعات منتشر شده، سری گلکسی تب اس 8 متشکل از گلکسی تب اس 8، اس 8 پلاس و اس 8 الترا قرار است همراه با سری پرچمدار گلکسی اس 22 سال میلادی بعد یعنی 2022 معرفی و رونمایی شود. حالا اما براساس گزارشی از GSMArena، افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی OnLeaks جدیدترین تصاویر رندری گلکسی تب اس 8 اولترا منتشر کرده است که ناچ دوربین سلفی آن را نشان می‌دهد. 

image

 

از نظر طراحی، گلکسی تب اس 8 اولترا با نسخه معمولی سری تفاوتی نخواهد داشت و از همان طراحی خطوط آنتن و دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می‌برد. به علاوه، در پنل پشتی گلکسی تب اس 8 الترا جایگاه مغناطیسی شارژ اس پن و لوگوی سامسونگ قرار دارد. در سمت راست بدنه گلکسی اس 8 الترا همچنین دکمه فیزیکی پاور و کنترل میزان صدا قرار دارد و در سمت پایین بدنه نیز درگاه Type-C جای دارد. شایان ذکر است که نسخه پرمیوم سری گلکسی تب اس 8 فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد بود. 

image

 

اما شاید نقطه قوت سری گلکسی تب اس 8 نمایشگر آن است چرا که حاشیه‌های نمایشگر سری تب اس 8 بسیار کم است و حتی گلکسی تب اس 8 الترا مجهز به ناچ دوربین سلفی است که نمونه مشابه آن را در سری مک بوک پرو دیده‌ایم. این ناچ همچنین میزبان یک دوربین سلفی است. البته شایان ذکر است که ممکن است درنهایت گلکسی تب اس 8 الترا از طراحی ناچ حفره برای دوربین سلفی بهره ببرد که محیط نمایشگر بیشتری را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. در این راستا، OnLeaks اظهار داشته است که این رندرها ممکن است بازنمایی نسخه نهایی گلکسی تب اس 8 نباشد و حتی طراحی آن ممکن است تا حد زیادی متفاوت باشد. 

image

 

بر اساس شایعات منتشر شده، ابعاد گلکسی تب اس 8 الترا 325.8 x 207.9 x 5.4 میلی‌متر است و اندازه نمایشگر آن نیز 14.6 اینچی است. همچنین طبق برخی از اخبار نمایشگر گلگسی تب اس 8 الترا اولد (OLED) خواهد بود و رزولوشن تصویر آن 3K و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. به علاوه، قلب تپنده گلکسی تب اس 8 الترا تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 898 خواهد بود که در کنار دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی 128 و 512 گیگابایتی سخت‌افزار این تبلت را تشکیل می‌دهد. در بخش دوربین نیز گلکسی تب اس 8 الترا از دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین برخی از اخبار گزارش داده‌اند که گلکسی تب اس 8 مجهز به دو دوربین سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود که بر خلاف آنچه در رندرها دید‌ه‌ایم است. بنابراین باید منتظر اخبار تکمیلی ماند تا دید کدام اخبار درست است. منبع تغذیه گلکسی تب اس 8 الترا باتری 12000 میلی‌امپر ساعتی خواهد بود که از شارژ 40 نیز پشتیبانی می‌کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)