خانهاخبار
همکاری گوگل با پلتفرم بکت در راستای استفاده کاربران ارز دیجیتال از گوگل پی

همکاری گوگل با پلتفرم بکت در راستای استفاده کاربران ارز دیجیتال از گوگل پی

همکاری گوگل با یکی از موسسات مالی متمرکز در ارزهای دیجیتال در حوزه کارت های اعتباری در راستای استفاده از گوگل‌پی
۱۴۰۰/۷/۱۸

بازار دارایی‌های دیجیتال بکت (Bakkt) برای گسترش استفاده از رمزارزها با گوگل همکاری خواهد کرد. با این همکاری، کاربران به‌زودی می‌توانند کارت‌های اعتباری مجازی Bakkt Visa را مستقیماً به گوگل‌پی اضافه نمایند.

به گزارش U.today، گوگل با Bakkt همکاری می‌کند تا ارزهای دیجیتال را بیشتر وارد جریان خدمت رسانی خود کند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در ۸ اکتبر، شرکت Bakkt که یک موسسه مالی متمرکز بر ارزهای دیجیتال و کریپتوکارنسی است، با غول فناوری جهان یعنی گوگل که در Mountain View مستقر است، مشارکت کرده.

به عنوان بخشی از این قرارداد Google Pay اقدام به پشتیبانی از Visa کارت مجازی Bakkt که در ماه ژوئن راه اندازی شده، خواهد کرد.

این کارت بانکی شرکت Bakkt امکان خرید کالا و خدمات با بیت کوین یا موجودی نقدی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، شرکت بکت از قابلیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی Google Cloud برای انجام تجزیه و تحلیل داده‌های مورد نیاز خود بهره خواهد برد.

image

 

در این فرآیند، رمزارزها پیش از ورود به حساب گیرنده، به صورت یکپارچه به ارز فیات تبدیل می‌شوند. به این ترتیب، دارایی‌های دیجیتالی می‌توانند به طور موثری در پرداخت‌های روزانه چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت حضوری استفاده شوند.

گوین مایکل (Gavin Michael)، مدیرعامل Bakkt ادعا می‌کند که این همکاری، قدرت شرکت را در صنعت ارزهای دیجیتال و حوزه شکرت‌های مالی نشان می‌دهد:

این مشارکت گواهی بر موقعیت قوی Bakkt در بازار دارایی‌های دیجیتالی است تا مشتریان را قادر سازد از دارایی‌های دیجیتالی خود در سریع‌ترین زمان و به صورت کاملا ایمن و مطمئن استفاده کنند.

‏Bakkt که انتظار می رود این ماه از طریق ادغام SPAC بیشتر در بین مردم و فعالان این حوزه به چشم آید، در اواخر ماه مارس یک کیف پول جدید برای دارایی‌های دیجیتالی مختلف ارائه کرد.

در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین ۱۳۹۸)، این شرکت، مایک بلاندینا (Mike Blandina)، یکی از کارمندان پر سابقه گوگل را به عنوان مدیر ارشد محصولات خود استخدام کرد و سپس این شخص را به عنوان مدیر اجرایی خود منصوب کرد. آقای بلاندینا در آوریل (فروردین ماه) از شرکت بکت خارج شده و به غول بانکی جی پی مورگان پیوست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)