خانهاخبار
گلکسی اس 21 FE تا ژانویه عرضه می‌شود!

گلکسی اس 21 FE تا ژانویه عرضه می‌شود!

اینکه بالاخره گلکسی اس 21 FE به بازار می‌آید یا خیر، هنوز هم مشخص نیست اما حداقل اخبار جدید می‌گویند که این گوشی تا ژانویه از راه می‌رسد!
۱۴۰۰/۷/۱۵

Ice Universe اعلام کرده است که شایعات در مورد توقف عرضه گلکسی اس 21 FE اغراق آمیز بوده است و قرار است این گوشی به همراه سری اس 22 در پایان ماه دسامبر یا ژانویه عرضه شود. بنا به خبرهای درز شده، سامسونگ در حال آماده سازی معمول قبل از عرضه است و گلکسی اس 21 FE قطعاً در راه است.

اگرچه به طرز عجیبی سامسونگ اسمی از این گوشی در صفحات پشتیبانی رسمی خود نمی‌برد، اما خبرهای دیگری در وبسایت‌های کشورهای دیگر می‌بینیم، مانند انگلستان که اعلام کرده با خرید گوشی گلکسی اس 21 FE یا سایر دستگاه‌های سامسونگی یک هدیه رایگان به شما می‌دهد. در هلند هم می توانید 4 ماه اشتراک رایگان YouTube Premium با خرید این گوشی هدیه بگیرید.

image

 

با وجود اینکه سامسونگ هیچوقت شایعات متوقف شدن اس21 FE که اولین گوشی با عنوان «نسخه طرفداران» هم هست را تایید نکرد ولی عجیب است که اس21 FE در کنار نسل بعدی پرچم داران عرضه شود. این کار ممکن است این گوشی را عملا به حاشیه برده و بی‌اهمیت کند.

از آن سو، طبق انتظارها قرار بود که سری جدید گلکسی اس22 در اواخر دسامبر یا ژانویه عرضه شود. با این حال، SamMobile گزارش داده که ممکن است عرضه این نسخه تا آخر فوریه و برای کنگره جهانی موبایل در سال 2022 به تعویق بیافتد.

این تاخیر در عرضه اس 22 ممکن است به کمک اس21 FE بیاید و مشکل کمبود تراشه که عامل اصلی تاخیر در تولید FE است را حداقل در برخی از کشورها بهبود ببخشد. مشکل سخت افزاری که عمدتا مربوط به بازار چین است ممکن است باعث محدودیت دسترسی شود. برخی از کشورها امکان خرید آن را در ژانویه و برخی دیگر کمی دیرتر داشته باشند. کشورهایی که دسترسی به سری اس 21 مجهز به چیپست اسنپدراگون نداشته‌اند، بی‌صبرانه منتظر این نسخه با اسنپدراگون 888 5G هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)