خانهاخبار
بتای جدید رابط کاربری One UI 4.0، قابلیت رم مجازی و تم‌های Material You را به همراه دارد

بتای جدید رابط کاربری One UI 4.0، قابلیت رم مجازی و تم‌های Material You را به همراه دارد

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه جدید بتا One UI 4.0 را برای گوشی‌های سری گلکسی اس 21 عرضه کرده که در ادامه نگاهی به تغییرات اعمال شده در آن خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۷/۱۴

همانند بسیاری از سازندگان دیگر گوشی‌های هوشمند، شرکت سامسونگ نیز سخت در تلاش است تا باگ‌های رابط کاربری خود برای اندروید 12 را رفع کرده و نسخه پایدار آن را عرضه کند. این غول تکنولوژی کره‌ای، نسخه بتای جدیدی از رابط کاربری One UI 4.0 را منتشر کرده که بهبود‌های خاصی را نیز به همراه دارد.

شماره بیلد این آپدیت، ZUJ1 است و فعلا برای کاربرانی که برای برنامه بتا در کشور‌های چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، آمریکا و انگلستان ثبت نام کرده‌اند؛ قابل دسترس است. این بتا تنها برای گوشی‌های خانواده گلکسی اس 21 منتشر شده است.

image

یکی از ویژگی‌های جذاب اضافه شده در این آپدیت، قابلیت رم مجازی است که سامسونگ آن را رم پلاس می‌نامد. این ویژگی با استفاده از حافظه داخلی، تا ۴ گیگابایت رم مجازی را به دستگاه اضافه می‌کند و احتمالا به زودی برای سایر گوشی‌های گلکسی نیز عرضه خواهد شد.

یکی از تغییرات اساسی دیگر که در این نسخه از بتای One UI 4.0 دیده می‌شود، پشتیبانی از موتور تم سازی اندروید 12 است که رنگ‌های رابط کاربری را بر اساس رنگ‌های والپیپر انتخابی شما تنظیم می‌کند؛ گوگل این زبان طراحی را Material You می‌نامد.

 

کاربران همچنین حالا می‌توانند در هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی، حالت‌های خاصی برای میکروفون خود انتخاب کنند؛ برای مثال یکی از این حالت‌ها، صدای شما را شفاف‌تر کرده تا در محیط‌های شلوغ برای تماس دچار مشکل نشوید. سامسونگ همچنین می‌گوید که دقت کیبورد خود را نیز افزایش داده است.

image

این آپدیت مشکلی را که مربوط به بستن فولدر شخصی یا Secure Folder بود، برطرف کرده است و گفته می‌شود که بهبود‌های دیگری را نیز به همراه داشته که در لیست تغییرات آن ثبت نشده‌اند. اگر در برنامه بتای سامسونگ از طریق اپلیکیشن سامسونگ ممبرز ثبت نام کرده‌اید، اعلانی را جهت نصب این آپدیت دریافت خواهید کرد؛ همچنین می‌توانید با مراجعه به منوی Settings و بخش Software Update، چک کرده تا ببینید این بتا برایتان قابل دریافت است یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۴۰۰/۷/۱۴
ما ایرونیا همیشه از همه چی عقبیم هرموقه نسخه جدید ویندوز میاد یا نسخه جدید اندروید میاد هیچوقت توی کشور ما همون اول واسه دانلود و نصب قرار نمیگیره همیشه اول همه جای دنیا اون آپدیت ها رو دریافت میکنن بعد شاید نوبت ما بشه . میترسم امروز فردا همین گوگل و مایکروسافت هم ما رو تحریم کنن و دیگه کلا هیچ آپدیتی واسه ما نیاد . اینقدر ک با همه دنیا دشمن شدیمو از همه واسه خودمون دشمن ساختیم توی همه چیز تحریم شدیم انگاری یه دیوار دور تا دور این کشور کشیدیمو رابطمونو میخوایم با همه دنیا قطع کنیم