خانهاخبار
اپل رسما زمان عرضه اپل واچ سری 7 به بازار را اعلام کرد

اپل رسما زمان عرضه اپل واچ سری 7 به بازار را اعلام کرد

اپل واچ سری 7 را می‌توان از همین جمعه از فروشگاه اینترنتی اپل پیش‌خرید کرد و زمان تحویل و عرضه رسما در فروشگاه‌های فیزیکی اپل هم ۲۳ مهر ماه خواهد بود.
۱۴۰۰/۷/۱۲

اپل بالاخره زمان آغاز پیش‌فروش اپل واچ سری 7 و به دنبال آن، زمان عرضه ساعت هوشمند جدید خودش را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت، روز ۱۶ مهر ماه، پیش فروش این ساعت آغاز می‌شود و زمان تحویل آن هم دقیقا یک هفته پس از آن، روز ۲۳ مهرماه خواهد بود. تا پیش از این، اپل هیچ زمان مشخصی برای عرضه و فروش این ساعت هوشمند اعلام نکرده بود.

به طور خلاصه، اپل واچ سری 7 شاهد نمایشگری با حاشیه‌های بسیار کمتر خواهیم بود و این کم بودن حاشیه به گونه‌ای است که انگار نمایشگر خمیده در کناره‌ها روی این ساعت نصب شده است. از نظر ابعادی، تفاوت خاصی نباید بین سری 7 و سری 6 وجود داشته باشد اما با کاهش حاشیه‌ها، اندازه‌های ساعت که با توجه به اندازه نمایشگر مشخص می‌شوند، به ابعاد ۴۵ میلی‌متر و ۴۱ میلی‌متر رسیده‌اند. 

image

اپل همچنین برای استفاده از این نمایشگر بی حاشیه جدید، چند واچ فیس اختصاصی هم طراحی کرده است. واچ فیس محبوب ماژولار یا همان Modular هم تغییراتی داشته تا از این مساحت بزرگ‌تر شده نمایشگر، نهایت استفاده را ببرد. برای مثال در این واچ فیس حالا می‌توان جزئیات بیشتری از حلقه‌های Activity Rings را نگاه کرد. 

در نهایت بزرگ‌ترین تغییر این ساعت هم همین بزرگ‌تر شدن نمایشگر در هر دو مدل است و بهبودهای دیگر، شامل ویژگی‌های جدید watchOS 8، بهبود در پایش دوچرخه‌سواری، فعال شدن ویژگی تشخیص افتادن کاربر در حین انجام فعالیت‌های ورزشی و چند ویژگی جدید برای سرویس فیتنس پلاس می‌شود.

image

 

اپل واچ سری 7 با قیمت پایه 399 دلار عرضه خواهد شد و اپل واچ سری 3 هم با قیمت 199 دلاری‌ش، همچنان قابل خرید خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)