خانهاخبار
آنر پد V7 رسما معرفی شد

آنر پد V7 رسما معرفی شد

نسخه معمولی تبلت بالارده آنر پد V7 پرو از راه رسید
۱۴۰۰/۷/۵

آنر در طی مراسمی که دیروز برگزار شد، تبلت میان‌رده آنر پد V7 را رسما معرفی کرد که نسخه معمولی تبلت قدرتمند آنر پد V7 پرو که قبلا معرفی شده بود محسوب می‌شود. آنر پد V7 در مقایسه با نمایشگر 11 اینچی نسخه پرو از نمایشگر کوچکتر ال‌سی‌دی فول اچ‌دی پلاس 10.4 اینچی بهره می‌برد که با نرخ نوسازی 90 هرتزی تجربه کاربری نسبتا مناسبی را به همراه دارد. به علاوه، نمایشگر آنر پد V7 از HDR10 و قلم هوشمند Magic Pencil با 4096 سطح فشار و تاخیر 8 میلی‌ثانیه پشتیبانی می‌کند.

در بخش صوت باید شاهد عملکرد خوبی از آنر پد V7 باشیم چرا که این تبلت میان‌رده دارای اسپیکر چهارگانه با فناوری صدای فراگیر DTS:X است. قلب تپنده آنر پد V7 تراشه مدیاتک کمپانیو 900t است که در مقایسه با تراشه کمپانیو 1300 آنر پد V7 پرو عملکرد ضعیف‌تری را خواهد داشت. به علاوه، سری تراشه‌های کمپانیو به طور اختصاصی برای تبلت‌ها ساخته می‌شود. همچنین آنر پد V7 در دو مدل حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه خواهد شد که این حافظه داخلی از طریق درگاه کارت حافظه microSD قابل افزایش است.

image

 

در قاب پشتی آنر پد V7 یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که البته نباید چندان انتظاری از آن داشت چرا که اصولا تبلت‌ها برای عکاسی مناسب نیستند و دوربین آنر پد V7 تنها به عنوان مثال برای ثبت تصاویر اسناد مناسب است. دوربین سلفی آنر پد V7 نیز 8 مگاپیکسلی است. تمام این مجموعه از یک باتری 7250 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی تغذیه می‌کند. در بخش نرم‌افزار نیز این تبلت‌ میان‌رده اندروید 11 را بر پایه رابط کاربری Magic 5.0 اجرا می‌کند

image

آنر پد V7 در سه رنگ آبی، نقره‌ای و طلایی به بازار عرضه خواهد شد و  از روز 8 مهر فروش آن از چین آغاز خواهد شد. آنر پد V7 با کانفیگ رم 6 و حافظه داخلی 128 309 دلار قیمت دارد درحالی که برچسب قیمتی نسخه رم 8 گیگابایتی 355 دلار است. همچنین این تبلت یک نسخه 5G نیز دارد که با مشخصات رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 402 دلار به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)