خانهاخبار
نتایج بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 22 نا امیدکننده است!

نتایج بنچمارک گیک بنچ گلکسی اس 22 نا امیدکننده است!

نتایج تست‌های پردازنده پرچمدار سال بعدی سامسونگ خبر از عملکرد دور از انتظار آن می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۳۱

بر اساس گزارش‌های رسیده از میزان فروش گلکسی اس 21، پرچمدار حال حاضر سامسونگ بدترین میزان فروش را در بین سری گلکسی اس در سال‌های گذشته داشته است. در نتیجه، به نظر می‌رسد سامسونگ تغییرات بزرگی و مثبتی را برای پرچمدار نسل بعدی خود یعنی گلکسی اس 22 اعمال کند. یکی از این تغییرات مثبت، بهره‌گیری از تراشه موردانتظار اسنپدراگون 895 و تراشه اگزینوس 2200 است که هر دوی این تراشه در زمره سخت‌افزار‌های بالارده و قدرتمند قرار دارند. اما بر اساس اخبار اولیه، عملکرد گلکسی اس 22 با وجود این تراشه‌های قدرتمند شاید چندان درخشان نباشد!

معمولا، تراشه اسنپدراگون قوی‌تر از تراشه اگزینوس است اما یک تست اولیه از گلکسی اس 22 با تراشه اسنپدراگون، عکس این موضوع را اثبات می‌کند. شایان ذکر است که به مانند سری گلکسی اس‌های قبلی، گلکسی اس 22 با دو مدل تراشه اسنپدراگون و اگزینوس عرضه خواهند شد.

image

براساس نتایج گیکبنچ، نسخه کوالکام گلکسی اس 22 با تراشه اسنپدراگون 895 با 8 گیگابیت حافظه رم در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای تنها توانسته است به ترتیب امتیازهای 475 و 1393 را کسب کند! این امتیاز در نوع خود برای تراشه‌های نسل بعدی و رده‌بالا کوالکام بسیار امتیاز پایینی است و حتی قابل رقابت با تراشه حال حاضر کوالکام نیز نیست. برای فهم بهتر موضوع، می‌توان تراشه اسنپدراگون 888 را در نظر گرفت که به راحتی در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای قادر است امتیاز‌های بالای 900 و بالای 3000 را کسب کند

image

البته وبسایت Sammobile در گزارشی ادعا کرده است که این نتایچ ضعیف تنها دو حالت دارد: یا این نتایج غیرواقعی هستند یا تست‌های عملکرد روی یک نسخه ناپایدار و بهینه نشده صورت گرفته است. البته یک احتمال دیگر وجود دارد مبنی بر اینکه ویژگی ذخیره باتری گلکسی اس 22 در حین تست‌های عملکرد روشن بوده است. حالت ذخیره باتری باعث می‌شود تا دسترسی سخت‌افزار به منبع قدرت کاهش یابد و در نتیجه عملکرد پردازنده به طرز محسوسی افت پیدا کند.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز تا اظهار نظر قطعی درباره عملکرد واقعی گلکسی اس 22 زمان زیادی باقی مانده است و هنوز نمی‌توان این محصول بالا‌رده را قضاوت فنی کرد. جدیدترین پرچمدار سامسونگ به احتمال فراوان در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)