خانهاخبار
عکس‌های رسمی گوشی اوپو K9 پرو پیش از معرفی آن منتشر شدند

عکس‌های رسمی گوشی اوپو K9 پرو پیش از معرفی آن منتشر شدند

به تازگی عکس‌های رسمی گوشی اوپو K9 پرو، پیش از تاریخ معرفی آن در روز ۲۶ سپتامبر (۴ مهر)، لو رفته و در برخی فروشگاه‌های اینترنتی چینی قرار گرفته‌اند.
۱۴۰۰/۶/۲۸

گوشی اوپو K9 پرو در ماه گذشته موفق به دریافت گواهی TENAA شد و با برخی از مشخصات آن آشنا شدیم؛ حالا نیز این گوشی در فروشگاه اینترنتی چینی JD قرار گرفته است. فعلا تنها عکس‌های این محصول را در دست داریم ولی آنها نیز مشخصاتی که پیش از این در گواهی TENAA دیده بودیم را مانند دوربین سه‌گانه تایید می‌کنند.

image

ساعتی بعد، این گوشی در فروشگاه اینترنتی چینی دیگری به نام Suning نیز قرار گرفت. در صفحه K50 پرو در این فروشگاه، اشاره‌ای نیز به تاریخ عرضه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) شده و به نظر می‌رسد که باید در این تاریخ منتظر ورود این گوشی به بازار باشیم.

اوپو K9 پرو از دوربین سه گانه استفاده می‌کند. دوریبن اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسل را داشته که توسط دو دوربین دیگر که یکی ۸ مگاپیکسلی و احتمالا از نوع التراواید بوده و دیگری نیز رزولوشن ۲ مگاپیکسل را داشته و احتمالا یک سنسور عمق است، همراهی می‌شود.

گفته می‌شود که اوپو K9 پرو، عملکرد فوق العاده‌ای داشته و احتمالا از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 1200 استفاده می‌کند. سرعت پردازشی هسته‌های این پردازنده روی ۳ گیگاهرتز تنظیم شده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی خواهند کرد. در این عکس‌ها شاهد دکمه‌های فیزیکی در دو طرف گوشی هستیم و اینطور که به نظر می‌رسد، سنسور اثر انگشت آن در زیر نمایشگر قرار گرفته و با پنل اولد مواجه خواهیم بود. شما درباره طراحی اوپو K9 پرو چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)