خانهاخبار
مشخصات هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو لو رفت

مشخصات هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو لو رفت

در کنار مشخصات سری نوا 9 هواوی، تصاویر واقعی نیز از آنها نیز منتشر شده است.
۱۴۰۰/۶/۲۶

بر اساس اخبار منتشر شده، هواوی قرار است سری نوا 9 را در روز پنجشنبه 1 مهر معرفی کند و امروز بر اساس گزارشی از GSMArena، دو گوشی هوشمند از سری نوا 9 نیز مشخصات‌شان به واسطه لیست شدن در گواهینامه TENNA لو رفته‌اند. در این راستا، نوا 9 پرو با شناسه مدل RTE-AL00 در لیست گواهی چینی TENAA دیده شد.

همچنین تصاویری واقعی از این دو گوشی هوشمند سری نوا 9 منتشر شده که شباهت زیاد آنها را به سری آنر 50 نشان می‌دهند. به علاوه، به نظر می‌رسد توسعه و ساخت سری نوا 9 و آنر 50 قبل از جدایی دو شرکت هواوی و آنر آغاز شده بود. براساس شایعات منتشر شده، هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو از نقطه نظر مشخصات فنی مانند تراشه و باتری و طراحی مشابه یکدیگر هستند.

براساس لیست TENAA، هواوی نوا 9 پرو از نمایشگر 6.72 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ حساسیت به لمس 300 هرتزی بهره می‌برد. دوربین چهارگانه نوا 9 پرو از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سه دوربین 8، 2 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در قاب جلویی این گوشی هوشمند 2 دوربین 32 مگاپیکسلی سلفی قرار دارد که به احتمال زیاد عریض و فوق عریض خواهند بود. ساختار دوربین نوا 9 پرو شاید از مشخصات فنی دوربین‌های سری آنر 5 متفاوت باشد اما به صورت کلی، می‌توان ردپای آنر 50 را در دوربین‌های سری نوا 9 مشاهده کرد. 

این دو سری گوشی هوشمند حتی از پردازنده با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی بهره می‌برند اما به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات پتنتی که تحریم‌های ایالات متحده به وجود آورده است، هواوی سری نوا 9 پرو را شبکه 5G مجهز نخواهد کرد و از پردازنده اسنپدراگون 778G محدود شده به LTE بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)