خانهاخبار
گوشی شیائومی 11 لایت NE در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد

گوشی شیائومی 11 لایت NE در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد

پیش از این می‌دانستیم که شرکت شیائومی قرار است در روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) مراسمی را جهت معرفی محصولات جدید خود برگزار کند و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی از گوشی شیائومی 11 لایت NE نیز در این رویداد باشیم.
۱۴۰۰/۶/۲۳

پیش از این می‌دانستیم که شرکت شیائومی، قصد برگزاری رویدادی را در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) دارد تا در آن از گوشی‌های جدید شیائومی 11T و 11T پرو رونمایی کند. حالا اما در صفحه رسمی توییتر این شرکت، توییتی منتشر شده که خبر از معرفی دستگاه «لایت» جدیدی در این رویداد می‌دهد.

image

این گوشی احتمالا همان شیائومی 11 لایت NE (New Edition) است که مدتی پیش و در ابتدای ماه سپتامبر موفق به دریافت گواهی TENAA شده بود. در آن گواهی به این امر اشاره شده که این گوشی در کشور چین با نام شیائومی CC11 شناخته خواهد شد.

گوشی شیائومی 11 لایت NE قرار است نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر از گوشی می 11 لایت 5G که در ابتدای امسال عرضه شده بود، باشد. در این مدل جدید شاهد استفاده از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز هستیم و دوربین سه گانه جدیدی که رزولوشن دوربین اصلی در آن ۶۴ مگاپیکسل است، آن را همراهی می‌کند.

image

بزرگترین تغییر اما قرار است در بخش پردازنده رخ دهد، گوشی شیائومی 11 لایت NE قرار است از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 778G استفاده کند. جهت مقایسه، گوشی می 11 لایت به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 780G عرضه می‌شد.

باتری این گوشی ظرفیت ۴۲۵۰ میلی آمپر را داشته و شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی 11 لایت NE قرار است از نظر طراحی شباهت زیادی به نسخه اصلی داشته باشد. قیمت نسخه پایه این گوشی، ۳۵۹ یورو بوده که حدودا ۴۰ یورو ارزان‌تر از گوشی شیائومی می 11 لایت 5G است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)