خانهاخبار
گوشی اوپو F19s‌ به زودی عرضه خواهد شد

گوشی اوپو F19s‌ به زودی عرضه خواهد شد

گوشی اوپو F19s به تازگی موفق به دریافت گواهی بلوتوث شده و به نظر می‌رسد که باید در آینده نزدیک منتظر عرضه آن باشیم.
۱۴۰۰/۶/۲۱

شرکت اوپو در ماه مارس گوشی‌های F19 پرو و F19 پرو پلاس 5G را معرفی کرده و سپس در ماه آوریل، از گوشی F19 رونمایی کرد؛ حالا نیز به نظر می‌رسد که اوپو قصد گسترش بیشتر این سری را داشته و گوشی جدیدی که F19s نام دارد، به تازگی موفق به دریافت گواهی بلوتوث شده که خبر از عرضه آن به بازار در روز‌های آتی می‌دهد.

image

 

این گواهی به جز تایید امکان اتصال به بلوتوث نسخه 5.0 و شماره مدل این گوشی که CPH2223 است، جزئيات بیشتری درباره آن در اختیار ما نمی‌گذارد؛ اما به استناد به شایعاتی که مدتی پیش به درباره این گوشی شنیده می‌شد، اوپو F19s از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 662 استفاده کرده و به زودی با قیمت ۱۸٫۰۰۰ روپیه (حدود ۲۴۵ دلار / ۲۱۰ یورو) در کشور هند عرضه خواهد شد.

سایر مشخصات لو رفته از این گوشی، به استفاده اوپو F19s از نمایشگر امولد ۶.۴۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 11 به همراه رابط کاربری ColorOS 11.1 اشاره می‌کنند.

image

گوشی اوپو F19s به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از دوربین سه‌ گانه استفاده کرده و دوربین اصلی آن رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را دارد که دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور عمق جهت عکاسی پرتره نیز آن را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)