خانهاخبار
مینگ چی کو: مشکلات تولید اپل واچ سری 7 حل شده است

مینگ چی کو: مشکلات تولید اپل واچ سری 7 حل شده است

بنابر اخبار منتشر شده از مینگ چی کو، تولید اپل واچ سری 7 از سر گرفته خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۲۰

مایک گرمن، خبرنگار مورد اعتماد وبسایت بلومبرگ، در خبری مدعی شده بود که تولید اپل واچ سری 7 به دلیل برخی از مشکلات تولید متوقف شده است و ممکن است جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل با تاخیر عرضه شود. حالا اما مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل، با انتشاری اخباری خوشحال‌کننده اظهار داشت که چالش‌های اپل برای تولید اپل واچ سری 7 رفع شده است و عرضه آن به احتمال فراوان بدون تاخیر خواهد بود.

image

البته این رفع مشکلات تولید به این معنا نیست که کاربران بتوانند روز بعد از رونمایی از محصولات اپل در سه‌شنبه 23 شهریور اپل واچ سری 7 را خریداری کنند. براساس گفته‌های مینگ چی کو، تولید انبوه جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل در نیمه سپتامبر اغاز خواهد شد. به علاوه، ممکن است مقداری زمان ببرد تا اپل واچ سری 7 از کارخانه به فروشگاه‌ها برای عرضه برسد و این عامل باعث می‌شود تا تاخیر کوتاهی در عرضه عمومی اپل واچ سری 7 به وجود آید. در واقع، برنامه تولید انبوه اپل واچ سری 7 تا دو هفته به طول خواهد انجامید و انتظار می‌رود عرضه ساعت هوشمند اپل در اواخر سپتامبر اغاز شود. 

image

مشکل اصلی اپل در توقف تولید اپل واچ سری 7 پنل اولد G6 است که با مشکل روبه‌رو شده بود. این پنل که به تازگی توسط اپل به کار گرفته شده بود و قبلا از آن استفاده نشده بود، از طراحی جدید کابل و فرایند جدید بهره می‌برد که باعث مقاومت بیشتر نمایشگر ساعت هوشمند می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد ساخت پنل G6 برای اپل ارزان‌تر و راحت‌تر است. 

image

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده است که LuxShare، شرکت تولیدکننده قطعات الکترونیکی، وظیفه ساخت 70 درصد از اجزای اپل واچ سری 7 بر عهده دارد و 30 درصد باقی را نیز فاکسکان عهده دارد. درنهایت باید اشاره کرد که مینگ چی کو پیش‌بینی کرده است که تا اخر سال میلادی جاری بین 14 تا 16 میلیون عدد از اپل واچ سری 7 عرضه خواهد شد.   

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)