خانهاخبار
تایید نشده: گوشی‌های شیائومی در برخی از کشورها از جمله ایران غیرفعال خواهند شد!

تایید نشده: گوشی‌های شیائومی در برخی از کشورها از جمله ایران غیرفعال خواهند شد!

امروز براساس گزارشاتی شرکت شیائومی اقدام به غیرفعال کردن گوشی‌های هوشمند خود در کشورهای تحت تحریم ایالات متحده کرده است.
۱۴۰۰/۶/۱۹

براساس اخبار تایید نشده‌‌ای که به دست آمده است، شیائومی در راستای تبعیت از تحریم‌های ایالات متحده اقدام به غیرفعال کردن گوشی‌های هوشمند خود در کشورهایی نظیر ایران، سوریه، کوبا و کریمه کرده است.

براساس گزارشی از XDA-Developers، گوشی کاربران ساکن در کشورهای ایران، سوریه، کوبا، سودان، کریمه و کره شمالی توسط شیائومی بن شده است و از کار افتاده است. این کاربران با پیغامی مشابه عکس زیر مواجه شده‌اند:

image

 

ترجمه: سیاست کلی شیائومی اجازه فروش و عرضه محصولات این شرکت را در منطقه‌ای که شما اقدام به فعال‌سازی آن کرده‌اید را نمی‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با فروشندگان در تماس باشید.

این عکس توسط یک کاربر کوبایی در رددیت به اشتراک گذاشته شده است. برخی از کاربران ابراز داشته‌اند که این محدودیت تنها برای گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که در این کشورها فعال شده است و نباید مشکلی برای گوشی‌هایی که در بقیه مناطق فعال شده‌اند و سپس به مناطق تحت تحریم آورده شده است باشد. نکته جالب این است که به نظر می‌رسد این محدودیت برای کاربرانی که رام کاستوم روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اند پیش نخواهد آمد! البته شایان ذکر است که این خبر هنوز تایید نشده است و نمی‌توان صحت و سقم آن را تایید نمود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد متین

۱۴۰۰/۶/۲۱
شما ایون آیفون هایی که سیم کارت های اپراتور ورایزون و ای تی اند تی روش بوده بخر تو ایران فعال کن ببین چه لاک ایی میوفته روش که اشک در میاره ...

محمد متین

۱۴۰۰/۶/۲۱
برابر شواهد ظاهرا یکسری گوشی های مخصوص صادرات به اروپا به صورت قاچاق وارد کوبا شده که توسط شیائومی لاک شده و هیچ کدام هم رام گلوبال نداشتن و ارتباط موضوعی با ایران و محصولات موجود در ایران نداره

Reza

۱۴۰۰/۶/۲۰
خوب شد....خدا کنه راست باشه.??????

mhdv

۱۴۰۰/۶/۲۰
مگه میشه گوشی که فروخته رو لاک کنه؟؟
آیفون که واسه خود امریکاست چنین کاری نمیکنه و نکرده.
آیفون ته تهش اومده بود دسترسی به اپ استور رو قطع کرده بود
یا خبر در حد شایعه است، یا اینا دیگه خیلی ...!!!

milad

۱۴۰۰/۶/۲۰
گوشی گارانتی دار بخرید بعدش یقه شرکت رو بگیرید