خانهاخبار
بخشی دیگر از مشخصات گوشی ردمی K50 منتشر شد

بخشی دیگر از مشخصات گوشی ردمی K50 منتشر شد

در روز گذشته شاهد لو رفتن برخی از مشخصات گوشی ردمی K50 بودیم و حالا نیز همان افشاگر که Digital Chat Station نام دارد، جزئيات بیشتری درباره این گوشی منتشر کرده است.
۱۴۰۰/۶/۱۷

در روز گذشته، Digital Chat Station که یکی از افشاگران شناخته شده است، جزئیاتی درباره یک گوشی به همراه پردازنده اسنپدراگون 870 و نمایشگر اولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز منتشر کرد. به عقیده وی، این گوشی احتمالا از سری K ردمی بوده و این مشخصات به ردمی K50 یا K40S تعلق دارند.

سری گوشی‌های K50 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی کرده و به نخستین گوشی در این خانواده تبدیل خواهد شد که به سرعت شارژ سه رقمی دست یافته است. پیش از این تنها گوشی‌های پرچمدار می و برخی گوشی‌های بلک شارک از شارژ ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کردند.

image

این گوشی با دریافت گواهی IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. اسپیکر‌های این محصول به صورت استریو بوده و گفته می‌شود که شاهد دو اسپیکر مشابه و مجزا هستیم، یعنی احتمالا از اسپیکر پایینی و بلندگوی مخصوص مکالمه جهت خروجی استریو استفاده نخواهد شد.

سری پیشین یا همان مدل‌های K40، تنها از گواهی IP53 برخوردار بودند که مقاومت اندکی را در برابر غبار و پاشیدن قطره‌های آب فراهم می‌کند. در بین چهار گوشی عرضه شده در این سری، تنها یکی از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد و حداکثر سرعت شارژ سایر گوشی‌ها، ۳۳ وات بود.

شایعات بسیاری نیز درباره پردازنده استفاده شده در این گوشی‌ها شنیده می‌شوند. قدرتمند ترین مدل از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898 استفاده کرده، مدل دیگری از نسل فعلی یا همان اسنپدراگون 888 بهره می‌برد و گفته می‌شود که احتمال عرضه مدلی با پردازنده اسنپدراگون 870 نیز وجود دارد.

image

هنوز مشخص نیست که آیا تمام گوشی‌های سری K50 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند یا این ویژگی تنها مختص قدرتمندترین و گران‌ترین مدل در این سری خواهد بود. شایعات پیشین به پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی نیز اشاره می‌کردند.

گفته می‌شود که مدل‌های معمولی در این سری، از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و قدرتمندترین مدل از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. شیائومی احتمالا قصد دارد تا سری K50 را در کشور چین عرضه کرده و سپس در مدل جهانی از نام متفاوتی برای این گوشی استفاده کند. برای مثال، گوشی پوکو F3 یک مدل ردمی K40 با تغییراتی بسیار اندک است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)