خانهاخبار
احتمالا اپل واچ سری 7 به دلیل مشکلات در تولید، با کمی تاخیر عرضه می‌شود

احتمالا اپل واچ سری 7 به دلیل مشکلات در تولید، با کمی تاخیر عرضه می‌شود

به تازگی گزارشی توسط یکی از منابع موثق منتشر شده که خبر از احتمال به تعویق افتادن تاریخ عرضه ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۱۶

در امروز گزارش تازه‌ای توسط یکی از منابع موثق مربوط به اخبار اپل منتشر شده که خبر از برخی مشکلات در تولید جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت، یعنی اپل واچ سری 7 می‌دهد و احتمالا قرار است عرضه این ساعت اندکی به تعویق بیافتد.

دلیل این مشکلات می‌تواند نمایشگر جدید و بزرگ‌تری باشد که اپل برای این ساعت سفارش داده است. در هنگام مواجهه با مشکلات در تولید، شرکت‌ها معمولا یا تاریخ رونمایی از محصول را به تعویق می‌اندازند و یا محصول را با کمی تاخیر و با موجودی محدود عرضه می‌کنند. به عقیده «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ که این گزارش را منتشر کرده، به احتمال زیاد با گزینه دوم مواجه خواهیم شد.

image

مانند همیشه، اپل واچ سری 7 قرار است در کنار نسل بعدی آیفون یا همان سری آیفون‌های 13 معرفی شود. اما احتمالا عرضه این ساعت هوشمند مدتی به طول خواهد انجامید و شاید در ماه اکتبر شاهد ورود آن به بازار باشیم. البته اپل می‌تواند نسخه‌هایی از اپل واچ را که با مشکلی در تولید آنها روبرو نشده، در ابتدا روانه بازار کرده و سپس مدل‌های بعدی را به مرور عرضه کند.

به احتمال بسیار زیاد، شاهد به تعویق افتادن رونمایی از این ساعت نخواهیم بود زیرا به گفته «گرمن»، دعوتنامه‌های ارسالی رویداد اپل برای رسانه‌ها در این هفته از راه خواهند رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)