خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی M22 به زودی عرضه خواهد شد

گوشی سامسونگ گلکسی M22 به زودی عرضه خواهد شد

مدتی است که خبر‌هایی درباره گوشی جدید سری M سامسونگ یا همان گلکسی M22 می‌شنویم و حالا با انتشار صفحه این گوشی در سایت رسمی سنگاپور و مالزی سامسونگ، به نظر می‌آید که به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.
۱۴۰۰/۶/۱۵

صفحه رسمی گوشی سامسونگ گلکسی M22 که چندین ماه است شایعاتی درباره آن می‌شنویم، به تازگی در سایت سامسونگ مخصوص کشور‌های سنگاپور و مالزی قرار گرفته است؛ بنابراین احتمالا به زودی شاهد عرضه این گوشی خواهیم بود.

 

این صفحه، جزئیات خاصی درباره این گوشی را در میان نمی‌گذارد و تنها به نام آن اشاره می‌کند که SM-M225FV/DS است. پسوند DS معمولا به پشتیبانی گوشی از دو سیم کارت اشاره دارد. با اینکه سامسونگ هنوز مشخصات گوشی M22 را به طور رسمی منتشر نکرده است، شایعات به این اشاره دارند که این گوشی مشابه گوشی گلکسی A22‌ خواهد بود.

با استناد به این شایعات، گوشی سامسونگ گلکسی M22 از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و ماژول دوربین چهارگانه بهره خواهد بود که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی عکاسی ماکرو و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره است.

image

 

بنچمارک Geekbench‌ هم نشان داد که این گوشی از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 استفاده خواهد کرد و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را نیز به همراه دارد. احتمالا نسخه‌هایی با ظرفیت‌های متفاوت رم و حافظه داخلی نیز وجود خواهند داشت. گوشی گلکسی M22 به همراه سیستم عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که گلکسی M22 باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به همراه دارد یا ظرفیت آن به ۶۰۰۰ میلی‌ آمپر افزایش یافته است؛ اما به لطف دریافت گواهی FCC، می‌دانیم که این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هرچند برای استفاده از این قابلیت، باید شارژر جدیدی را خریداری کنید زیرا شارژر عرضه شده در جعبه این گوشی، ۱۵ واتی است.

 

رندر‌‌های لو رفته از این گوشی نشان می‌دهند که گلکسی M22 حداقل در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شده و قیمت آن در بازار اروپا حدود ۲۴۰ یورو خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)