خانهاخبار
تاریخ عرضه رابط کاربری Color OS 12 اوپو مشخص شد

تاریخ عرضه رابط کاربری Color OS 12 اوپو مشخص شد

نسخه بعدی رابط کاربری Color OS شرکت اوپو در راه است و زمان عرضه آن اشتباها توسط دستیار هوشمند اوپو که «برینو» نام دارد، لو رفته است!
۱۴۰۰/۶/۶

Color OS نام رابط کاربری شرکت اوپو برای سیستم عامل اندروید است که تغییرات فراوانی را از لحاظ ظاهری و عملکرد به همراه دارد. گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو از این رابط کاربری استفاده کرده و حتی گوشی‌های وان پلاس عرضه شده در کشور چین نیز جدیدا Color OS را جایگزین Oxygen OS کرده‌اند.

نسخه 12 رابط کاربری Color OS که بر مبنای اندروید 12 طراحی شده است، در چند ماه گذشته در فاز بتا بوده و نسخه نهایی آن در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) عرضه خواهد شد. این خبر به صورت غیر مستقیم توسط دستیار هوشمند اوپو که «برینو» نام دارد فاش شده و اسکرین شات آن در شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفت.

image

این دستیار هوشمند اشاره کرده که نسخه 12 رابط کاربری Color OS در روز ۱۳ سپتامبر و ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی چین معرفی خواهد شد. گزارشات تکمیلی اشاره می‌کنند که این دستیار هوشمند دیگر این اطلاعات را دست کاربران قرار نداده و تنها می‌گوید که این رابط کاربری به زودی معرفی می‌شود.

شرکت گوگل نیز هنوز تاریخ عرضه رسمی نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 12 را اعلام نکرده است؛ نسخه جدید اندروید ماه‌هاست که در مرحله بتا قرار دارد. البته گوگل مدتی پیش به توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها توصیه کرد که اپلیکیشن‌های خود را برای اندروید 12 بهینه سازی کنند، بنابراین احتمالا مدت زیادی تا عرضه آن نمانده است.

image

در صورتی که این افشاگری از سوی دستیار هوشمند اوپو حقیقت داشته باشد، احتمالا زمان عرضه اندروید 12 قبل یا بعد از تاریخ ۱۳ سپتامبر خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)