خانهاخبار
عکس‌ها و مشخصات ساعت‌ هوشمند آنر واچ GS 3 منتشر شدند

عکس‌ها و مشخصات ساعت‌ هوشمند آنر واچ GS 3 منتشر شدند

شرکت آنر به تازگی عکس‌هایی از ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 که حدودا دو هفته قبل به آن اشاره شده بود، منتشر کرده که برخی از مشخصات کلیدی آن را تایید می‌کنند.
۱۴۰۰/۶/۶

شرکت آنر در رویدادی که در دو هفته قبل برگزار شد، از گوشی‌های سری مجیک 3 رونمایی کرده و همچنین تیزری نیز از ساعت هوشمند آنر واچ GS 3 پخش کرد. با وجود اینکه آنر جزئیات چندانی درباره این ساعت در رویداد خود در میان نگذاشت، این شرکت حالا فرصت را غنیمت شمرده و در صفحه شبکه اجتماعی ویبو خود، عکس‌هایی از دو نسخه این ساعت هوشمند را منتشر کرده است.

image

متاسفانه نام مدل‌های این ساعت تنها به زبان چینی منتشر شده‌اند و تنها ترجمه ماشینی آنها به زبان انگلیسی را دست داریم که در صورت عرضه این مدل‌ها در بازار جهانی، احتمالا نام اصلی آنها نخواهد بود. ساعت آنر واچ GS 3 در مدل‌های Classic Streamer‌ و Racing Pioneer به بازار خواهد آمد.

مدل Classic Streamer دارای بدنه طلایی بوده و با نمایشگر خمیده عرضه می‌شود. دو دکمه فیزیکی در سمت راست این ساعت هوشمند به چشم می‌خورند و بند قهوه‌ای رنگ آن از جنس چرم است.

متاسفانه آنر هیچ‌یک از ویژگی‌های این ساعت را با کاربران در اشتراک نگذاشته است؛ اما با مشاهده واچ فیس این ساعت، می‌توان فهمید که مدل Classic Streamer به همراه قدم‌شمار و سنسور ضربان قلب عرضه خواهد شد. البته این ویژگی‌ها در اکثر ساعت‌های هوشمند و در رده‌های متفاوت قیمتی یافت می‌شوند.

image

مدل Racing Pioneer، حالتی اسپورت دارد و با بند سیلیکونی یا لاستیکی روانه بازار خواهد شد. در سمت راست بدنه این ساعت نیز شاهد دو دکمه فیزیکی هستیم و واچ فیس آن، وجود ویژگی‌هایی چون قدم شمار، کنترل موسیقی، قطب نما و کرونومتر را تایید می‌کند. احتمالا در این ساعت نیز شاهد حضور سنسور ضربان قلب هستیم.

آنر هنوز تاریخ عرضه رسمی ساعت آنر واچ GS 3 را مشخص نکرده است، اما این شرکت احتمالا به زودی و پس از انتشار چند تیزر دیگر، آن را با کاربران در میان خواهد گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)