خانهاخبار
مشخصات فنی گوشی میان‌رده ریلمی 8i لو رفت

مشخصات فنی گوشی میان‌رده ریلمی 8i لو رفت

مشخصات ریلمی 8i با منتشر شدن رندرهایی از آن فاش شد
۱۴۰۰/۶/۳

ماه گذشته مدیاتک تراشه سیستم روی چیپ هلیو G96 را رسما معرفی کرد که نسبتا قوی محسوب می‌شود و از نمایشگر 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. امروز براساس گزارشی از GSMArena، مشخص شد که اولین گوشی هوشمند که با این تراشه عرضه خواهد شد به احتمال زیاد ریلمی 8i است. براساس این شایعات، ریلمی 8i در کنار ریلمی 8s در هند عرضه خواهد شد. به علاوه، رندرهایی از ریلمی 8i منتشر شده است که طراحی کلی آن را نشان می‌دهد.

براساس شایعات منتشر شده، ریلمی 8i از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس 120 هرتزی بهره خواهد برد. همچنین این نمایشگر میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود که در سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. 

image

در قاب پشتی، شاهد دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی هستیم. همان طور که اشاره شد، قلب تپنده ریلمی 8i پردازنده هلیو G96 خواهد بود که در کنار حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی UFS 2.2 سخت‌افزار این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند. این مجموعه از یک باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تغذیه می‌کند. ریلمی 8i از پلاستیک ساخته شده است و وزن آن به 194 گرم می‌رسد درحالی که ضخامت آن 8.6 میلی‌متر است. از دیگر مشخصات ریلمی 8i می‌توان به سنسور اثر انگشت قرار گرفته در دکمه پاور، جک 3.5 میلی‌متری صدا و درگاه Type-C اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)