خانهاخبار
موتورولا موتو جی 50 5G با اسم سایپان در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

موتورولا موتو جی 50 5G با اسم سایپان در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

مشخصات اصلی موتو جی 50 5G سایپان با ظاهر شدن در گیکبنچ لو رفت.
۱۴۰۰/۵/۳۰

اسفندماه سال جاری، موتورولا گوشی هوشمند موتو جی 50 5G با اسم ایبیزا (Ibiza) را معرفی و عرضه کرد و امروز براساس گزارشی از GSMArena مشخص شد که موتورولا برنامه دارد تا یک نسخه دیگر از موتو جی 50 5G را با اسم سایپان (Saipan) روانه بازار کند. همچنین هفته گذشته رندرهای این گوشی هوشمند منتشر شد تا کاربران بیشتر با ظاهر و طراحی موتو جی 50 5G سایپان آشنا شوند. حالا امروز با پدیدار شدن موتو جی 50 5G سایپان در بنچمارک گیکبنچ مشخصات اصلی آن نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.

image

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گیکبنچ، قلب تپنده موتو جی 50 5G سایپان پردازنده دیمنسیتی 700 سیستم روی چیپ خواهد بود که پردازنده‌ای تقریبا قوی محسوب می‌شود. در کنار این پردازنده، حافظه رم 4 گیگابایتی قرار دارد تا سخت‌افزار اصلی این گوشی هوشمند تکمیل شود. البته شایان ذکر است که به احتمال زیاد موتو جی 50 5G سایپان با کانفیگ رم‌های مختلف عرضه خواهد شد تا دست کاربر را برای انتخاب‌های متنوع باز بگذارد. در بخش نرم‌افزار نیز موتو جی 50 5G سایپان با اندروید 11 عرضه خواهد شد. 

image

متأسفانه لیست مشخصات گیکبنچ جزئیات دیگری از این گوشی هوشمند را در اختیار نداشت ولی بر اساس برخی از شایعات منتشر شده، موتو جی 50 5G سایپان از نمایشگر اچ‌دی پلاس 6.5 اینچی بهره خواهد برد. به علاوه، از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، NFC و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد.

آژانس ارتباطات برزیل با نام آناتل همچنین ادعا کرده است موتو جی 50 5G سایپان از باتری 4700 میلی‌امپر ساعتی تغذیه خواهد کرد و رندهای لو رفته از آن دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی، درگاه Type-C و سنسور اثرانگشت را نشان می‌دهند. 

image

درنهایت باید اشاره کرد که هنوز به طور رسمی هیج جزییاتی از طرف موتورولا منتشر نشده است ولی انتظار داریم در روزها و هفته‌های آتی اخبار بیشتری از موتو جی 50 5G سایپان به گوش برسد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)