خانهاخبار
عرضه نسخه MIUI 12.5 Enhanced Version از 5 شهریور برای اولین گروه پرچمداران شیائومی عرضه می‌شود

عرضه نسخه MIUI 12.5 Enhanced Version از 5 شهریور برای اولین گروه پرچمداران شیائومی عرضه می‌شود

شیائومی به پایان عرضه نسخه‌ی جدید ‌‌MIUI 12.5 برای مدل‌های موجود در دسته‌ی اول نزدیک می‌شود. این عرضه در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های پشتیبانی شده در چین است.
۱۴۰۰/۵/۲۶

در حال حاضر شیائومی مشغول ارائه نسخه پیشرفته MIUI 12.5 به اولین دسته از دستگاه‌های پشتیبانی شده در چین است. این عرضه در 13 آگوست آغاز شد و باید در 27 آگوست به پایان برسد، زمانی که به تمام واحدها و دستگاه‌های موجود در این لیست برسد.

مدل‌های موجود در دسته اول برای نسخه جدید عبارتند از: می 11 پرو، می 11 الترا، می 10، ردمی K30s، می 10 الترا، می 11، می 10s، ردمی K40 و K40 پرو، می 10 پرو و ردمی K30 پرو. اولین گوشی که این نسخه از MIUI را اجرا می‌کند نیز گوشی شیائومی میکس 4 است.

image

در حال حاضر، شیائومی هیچ برنامه‌ای برای عرضه نسخه پیشرفته MIUI 12.5 در خارج از چین به اشتراک نگذاشته است. اما اگر در این زمینه اطلاعات بیشتری از طرف شیائومی منتشر شود، حتما آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. به طور کل نیز بروزرسانی جدید MIUI 12.5 در مواردی مثل سرعت خواندن و نوشتن بهتر برای ذخیره سازی (و تکه تکه شدن تا 60 درصد) بهبود می‌بخشد. این باعث می‌شود عملکرد خواندن و نوشتن پس از 36 ماه استفاده کمتر از 5٪ کاهش یابد، در حالی که این میزان برای سایر دستگاه ها معمولاً 50٪ است. به عبارت ساده‌تر، این بروزرسانی جدید کاری می‌کند که گوشی در دراز‌مدت کمتر کند شود و مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد.

مدیریت حافظه برای عملکرد روان تر بهینه شده است و زمان بندی پردازنده نیز تغییر کرده و اولویت رندر UI را بهبود بخشیده است؛ این امر ظاهرا منجر به کاهش 15 درصدی در استفاده از CPU و به طور متوسط 8٪ در مصرف انرژی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)