خانهاخبار
گوشی میان رده آنر X20 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 900 معرفی شد

گوشی میان رده آنر X20 5G به همراه پردازنده دیمنسیتی 900 معرفی شد

شرکت آنر در کنار معرفی سری‌ گوشی‌های مجیک 3 و همچنین تبلت آنر پد V7 پرو، از گوشی میان رده جدید خود که X20 5G‌ نام دارد نیز رونمایی کرد که در ادامه نگاهی به مشخصات آن می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۵/۲۳

شرکت آنر در روز گذشته از سری گوشی‌های مجیک 3 خود و همچنین تبلت آنر پد V7 پرو رونمایی کرد و در کنار آنها گوشی میان رده جدیدی به نام X20 5G را نیز معرفی کرد.

image

آنر X20 5G از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 900 استفاده کرده و به همراه اندروید 11 و رابط کاربری Magic UI 4.2 به بازار خواهد آمد. این گوشی در سه نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که شامل نسخه‌ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و در نهایت نسخه با رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این گوشی همچنین از قابلیت رم مجازی نیز پشتیبانی می‌کند؛ این تکنولوژی با استفاده از حافظه داخلی گوشی، ۲ گیگابایت رم مجازی را به گوشی می‌افزاید.

image

آنر X20 5G با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس به بازار عرضه می‌شود؛ این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در حفره‌ای کپسولی در قسمت بالایی سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است.

در پشت گوشی، شاهد دوربین سه گانه آن هستیم که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی از لرزشگیر EIS یا الکترونیکی و ضبط دوگانه ویدیو پشتیبانی کرده که به شما اجازه می‌دهد به طور همزمان از دوربین جلو و عقب ویدیو ضبط کنید.

image

آنر X20 5G از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که به گفته آنر با شارژر ۶۶ واتی آن، می‌تواند در ۱۵ دقیقه از ۰ تا ۵۰ درصد شارژ شود. آنر X20 5G دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم هست و پورت USB-C، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و پشتیبانی از 5G از دیگر امکانات آن هستند.

آنر X20 5G در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی به بازار می‌آید و از حالا در سایت آنر برای فروش قرار گرفته است. نسخه به همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی قیمتی معادل ۱۸۹۹ یوآن (حدود ۲۹۵ دلار / ۲۵۰ یورو) دارد، نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۲۱۹۹ یوآنی (۳۴۰ دلار / ۲۹۰ یورو) داشته و در نهایت نسخه با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی معادل ۲۴۹۹ یوآن (خدود ۳۸۵ دلار / ۳۳۰ یورو) به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)