خانهاخبار
تماشا کنید: تیزرهای رسمی شیائومی برای می میکس 4 و می پد 5

تماشا کنید: تیزرهای رسمی شیائومی برای می میکس 4 و می پد 5

در فاصله یک روز مانده به مراسم معرفی محولات جدید شیائومی، تصاویر جدیدی از شیائومی می میکس 4 و تبلت شیائومی می پد 5 منتشر شده است.
۱۴۰۰/۵/۱۸

براساس اخبار تایید شده قبلی، شیائومی قرار است فردا سه‌شنبه 19 مرداد و در طی مراسمی از محصولات جدید خود مانند شیائومی می میکس 4 و سری می پد 5 رونمایی کند. البته می میکس 4 قبلا نیز تصاویری از آن لو رفته بود و در این تصاویر ما با دوربین زیر نمایشگر آن اشنا شدیم ولی امروز شیائومی با انتشار دو تیزر جدید از می میکس 4، بیش از بیش ما را برای این گوشی جذاب آماده کرده است. تیزر زیر مهم‌ترین آن‌ها است که قرار گرفتن دوربین سلفی در زیر نمایشگر را تایید می‌کند!

شایان ذکر است که می پد 5 نیز در تیزرهایی وجود داشت و شیائومی ادعا کرده است که این تبلت از کیفیت صدای خارق‌العاده‌ای بهره خواهد برد. البته شیائومی قبلا عرضه صفحه کلید و قلم هوشمند را برای می پد 5 را تایید کرده بود.

یک تصویر منتشر شده از قاب پشتی شیائومی می میکس 4 آنچه ما انتظار داشتیم از این گوشی را تایید می‌کند. در قاب پشتی، چینش جزیره‌ای شکل دوربین‌ها قرار دارد که برخلاف شیائومی می 11 اولترا خبری از نمایشگر بیرونی و ثانویه نیست. همچنین انتظار می‌رود ساختار دوربین‌ها از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی و یک دوربین فوق عریض تشکیل شده باشد. برخی از شایعات دیگر هم خبر از وجود دوربین اصلی 50 مگاپیسکلی همراه با حسگر ایزوسل GN1 سامسونگ را می‌دهد که البته باید تا فردا صبر کرد و دید کدام یک از این شایعات حقیقت دارند.

براساس خبری که دیروز از جی اس ام منتشر شده بود، تیزرهایی جدید از تبلت جدید شیائومی یعنی می پد 5 منتشر شده بود که رسما وجود صفحه کلید آن را تایید می‌کرد. همچنین یک تصویر دیگر قاب پشتی این تبلت را به طور کامل نشان داد و از طراحی دایره‌ای دوربین دوگانه آن پرده برداشت. این طراحی دایره‌ای شکل دوربین‌ها در بسیاری از گوشی‌های هوشمند این شرکت مانند مدل‌های ردمی و می وجود دارد.  

همچنین می پد 5 در بنچمارک Geekbench نیز دیده شد و برخی از مشخصات آن مانند پردازنده اسنپدراگون 870 لو رفت. می پد 5 با شناسه مدل M2105K81AC در تست تک هسته‌ای امتیاز 1008 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 3273 را کسب کرد.

درنهایت باید اشاره کرد که مهمترین بخش ناشناخته این دو محصول قیمت آنهاست و باید برای اطلاع یافتن از قیمت آنها تا فردا ساعت 19:30 به وقت محلی صبر کرد تا دید شیائومی چه محصولاتی را برای کاربران تدارک دیده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)