خانهاخبار
نتیجه همکاری نینتندو و تگ هویر، یک ساعت هوشمند ۲۱۵۰ دلاری است!

نتیجه همکاری نینتندو و تگ هویر، یک ساعت هوشمند ۲۱۵۰ دلاری است!

مدتی پیش تگ هویر که یکی از شناخته شده‌ ترین شرکت‌های ساعت ساز سوییسی است، تیزری از ساعت خود با طرح سوپر ماریو منتشر کرده بود و حالا نیز جزئیات بیشتری درباره این محصول منتشر شده‌اند.
۱۴۰۰/۴/۲۲

مدتی قبل، شرکت ساعت‌سازی سوییسی تگ هویر تیزری درباره ساعتی با طرح الهام گرفته از یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های گیمینگ، یعنی سوپر ماریو منتشر کرد. بسیاری فکر می‌کردند که این شرکت قصد عرضه ساعت جدیدی با طرح ماریو را دارد اما به نظر می‌رسد که این محصول، نسخه‌ای خاص از ساعت هوشمند تگ هویر Connected خواهد بود که از سیستم عامل Wear OS‌ گوگل استفاده می‌کند.

image

 

تگ هویر هنوز به صورت رسمی جزئيات این محصول را اعلام نکرده و وبسایت آنها نیز به معرفی این محصول در تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر) اشاره می‌کند؛ اما بسیاری از خبرگزاری‌های تکنولوژی مانند Engadget، TechCruch و WorldTempus گزارشاتی درباره ویژگی‌های کلیدی این محصول منتشر کرده‌اند.

سخت افزار این ساعت تغییری نکرده و تمامی تغییرات ظاهری هستند. قاب ساعت دچار تغییراتی شده و حرف M با استایل خاص ماریو نیز بر روی پیچ چرخان ساعت به چشم می‌خورد. این ساعت با دو بند عرضه خواهد شد؛ یکی از آنها از جنس لاستیک بوده و رنگ قرمز دارد و دیگری نیز از لاستیک قرمز و چرم مشکی ساخته شده‌ است.

image

 

این ساعت هوشمند از سیستم جدیدی استفاده کرده که کاربر را برای فعالیت بیشتر تشویق کند؛ برای مثال اگر تعداد قدم‌های شما در روز از حد حاصی عبور کند، پیغام و انیمیشنی با حضور ماریو و دیگر شخصیت‌های این دنیا برای کاربر پخش شده و به وی تبریک خواهند گفت!

چهار واچ فیس جدید نیز با محوریت ماریو بر روی این ساعت وجود دارد که یکی از آنها با الهام از نسخه سال ۱۹۸۵ بازی Super Mario Bros طراحی شده و حالت پیکسلی دارد. تگ هویر می‌گوید که ممکن است در آینده، این واچ فیس‌ها و ویژگی‌های مخصوص نسخه ماریو را به دیگر نسخه‌های ساعت Connected نیز اضافه کند که قطعا برای کاربران این ساعت که قیمت آن از ۱۸۰۰ دلار آغاز شده و به ۲۳۵۰ دلار نیز می‌رسید، خبر خوبی است.

image

 

این نسخه در بین سری Connected قیمت نسبتا بالایی داشته و خرید آن، ۲۱۵۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت؛ این شرکت تعداد بسیار کمی نیز از این ساعت تولید کرده و تنها ۲۰۰۰ نسخه از ساعت سوپر ماریو تگ هویر ساخته خواهند شد که احتمالا از تاریخ ۱۵ جولای (۲۴ تیر)، در سایت این شرکت و فروشگاه‌های تگ هویر به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)