خانهاخبار
شکل ظاهری و مشخصات اولین لپ‌تاپ برند ریلمی فاش شد

شکل ظاهری و مشخصات اولین لپ‌تاپ برند ریلمی فاش شد

اطلاعات اولیه و شکل ظاهری اولین لپ‌تاپ برند ریلمی لو رفت. قیمت این لپ‌تاپ هنوز مشخص نیست اما بنظر می‌رسد باید انتظار یک لپ‌تاپ ارزان قیمت را داشته باشیم.
۱۴۰۰/۴/۲۱

ماه گذشته تصاویری از اولین لپ‌تاپ برند ریلمی (Realme) با نام ریملی بوک منتشر شد. طبق این عکس‌ها لپ‌تاپ ریلمی بوک دارای نسبت تصویر 3:2 و طراحی شبیه به مک‌بوک است. بعد از انتشار این عکس‌ها، ریلمی طراحی این لپ‌تاپ و شکل ظاهری آن را تایید کرد و در پایان اضافه کرد «به زودی معرفی خواهد شد».

شکل ظاهری ریملی بوک

ریملی برندی نوظهور و محبوب در بازار هند است که در سال 2018 توسط یکی از مدیران اوپو فعالیت جدی خود را در چین آغاز کرد. این برند در قدم اول گوشی‌های هوشمندی را تولید کرد و توانست جایگاه خوبی در مارکت هند برای خود پیدا کند. پس از موفقیت در عرصه تولید گوشی‌های هوشمند، این بار ریملی قصد دارد لپ‌تاپ‌هایی قیمت مناسب به بازار ارائه دهد.

امروز GizNext اطلاعات بیشتری از ریملی بوک اعلام کرد و مشخص شد این لپ‌تاپ با دو پردازنده سه و پنج هسته‌ای به بازار عرضه خواهد شد. طبق عکس‌های این لپ‌تاپ، برای طراحی آن از مک ‌بوک و سرفیس 4 الهام گرفته‌اند. در سمت چپ ریملی بوک دو پورت USB-C قرار دارد؛ یک پورت USB-A و جک 3.5 میلی متری هم در سمت راست لپ‌تاپ وجود دارند. با توجه به این موارد اگر به دنبال پورت‌های متعددی هستید، بهتر است از لپ‌تاپ دیگری استفاده کنید.

شکل ظاهری ریملی بوک 2

در ادامه GizNext اطلاعات تکمیلی دیگری را نیز منتشر کرده است که طبق این داده‌ها لپ‌تاپ ریملی بوک دارای صفحه نمایش 14 اینچی Full HD و اسکنر اثر انگشت خواهد بود و به شما اجازه می‌دهد بین نسل یازدهم پردازنده سه هسته‌ای و پنج هسته‌ای اینتل، یکی را انتخاب کنید. این پردازنده‌ها جوابگوی نیاز ویندوز 11 هستند و ریملی هم قبلا اعلام کرده بود که این لپ‌تاپ آپدیت‌های جدید را دریافت خواهد کرد.

ریلمی هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این لپ‌تاپ مشخص نکرده است اما بنظر می‌رسد آن روز زیاد دور نباشد. در مورد قیمت لپ‌تاپ هم هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالا قیمت آن در حدود 536 دلار و یا کمتر باشد. لپ‌تاپ Mi NoteBook 14 e-Learning Edition در حال حاضر دارای قیمتی معادل 522 دلار است و حدس می‌زنیم ریملی قصد دارد لپ‌تاپی برای رقابت با این لپ‌تاپ زیبای شیائومی عرضه کند.

شکل ظاهری ریملی بوک 3

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)