خانهاخبار
اوپو رنو 6 زد 5G در بنچمارک Geekbench همراه با مشخصات اصلی دیده شد

اوپو رنو 6 زد 5G در بنچمارک Geekbench همراه با مشخصات اصلی دیده شد

این محصول شرکت اوپو که قرار است در تاریخ 21 جولای یا 30 تیر معرفی شود، در بنچمارک Geekbench دیده شد و برخی از مشخصات ان لو رفت
۱۴۰۰/۴/۲۰

 براساس این بنچمارک،بخش سخت افزاری اوپو رنو 6 زد 5G از پردازنده دیمینسیتی 800U در کنار 8 گیگابایت رم تشکیل شده است که البته هنوز مشخص نیست ایا انتخاب‌های دیگری به جز رم 8 گیگاباتی در دسترس خواهد بود یا نه. همچنین ممکن است اوپو رنو 6 زد 5G مانند نسخه Pro آن یعنی اوپو رنو 6 پرو 5G با قابلیت افزایش رم مجازی عرضه شود. در بخش نرم‌افزاری نیز اوپو رنو 6 زد 5G از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند که البته عرضه اندروید 12 برای آن چندان دور از ذهن نخواهد بود.

image

اوپو هنوز به طور رسمی مشخصات کامل این دستگاه را در اختیار کاربران قرار نداده است ولی در صفحه معرفی این محصول در ویسایت این شرکت، طراحی و رنگ‌های اوپو رنو 6 زد 5G قابل مشاهده است.

همان طور که از اسم دستگاه پیداست، تراشه اوپو رنو 6 زد 5G  از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی می‌کند. همچنین اوپو در بخش دوربین نیز از دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی بهره برده است. در بخش سرعت شارژ نیز باید منتظر خبرهای خوبی باشیم چون این دستگاه شارژری 30 واتی دارد که از تکنولوژی انحصاری اوپو یعنی VOOC  که سرعت شارژ نسبتا خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد بهره برده است. 

image

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که هنوز دو هفته تا معرفی این گوشی هوشمند وقت باقی مانده است بنابراین می‌توان انتظار داشت که خبرهای بیشتری از این دستگاه توسط اوپو یا منابع خبری دیگر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)