خانهاخبار
ویوو اس 10 در لیست گواهی TENAA دیده شد؛ مشخصات اصلی ان لو رفت

ویوو اس 10 در لیست گواهی TENAA دیده شد؛ مشخصات اصلی ان لو رفت

گواهی TENAA که این روزها بسیار برای افشای مشخصات گوشی‌های شرکت‌های مختلف خبرساز شده است بار دیگر نیز با افشای ویوو اس 10 به صدر اخبار بازگشت
۱۴۰۰/۴/۲۰

بر اساس گزارشی از GSMArena، یک گوشی هوشمند با شناسه V2121A که گمان می‌رود ویوو اس 10 باشد توسط گواهی TENAA تایید شد و در این بین برخی از مشخصات آن لو رفت.

براساس گواهی TENAA ضخامت ویوو اس 10 7.2 میلی‌متر است و اندازه صفحه‌نمایش آن به 6.44 اینچ می‌رسد. باتری این دستگاه نیز بر اساس اخبار افشا شده از ظرفیت 3970 میلی‌امپری بهره می‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G  و سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری برپایه OriginOS به جای FunTouch نام برد.

 

image

 

شایان ذکر است که اطلاعات دیگری از گواهی TENAA درز نکرده است ولی براساس شایعات قبلی، ویوو اس 10 از صفحه نمایش اولد با کیفیت فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. در بخش دوربین نیز از دو دوربین جلوی 44 مگاپیکسلی و سه دوربین پشتی 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سرعت شارژ ویوو اس 10 براساس انتظارات باید راضی کننده باشد زیرا از شارژر 44 واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو اس 10 در بنچمارک Geekbench نیز دیده شده است و مشخص شده است که قلب تپنده این دستگاه از پردازنده دیمینسیتی 1100 است و رم 12 گیگابایتی هم آن را همراهی می‌کند.

رونمایی ویوو اس 10 و همینطور ویوو اس 10 پرو در 15 جولای یا 24 تیر صورت خواهد پذیرفت که براساس ادعاهای شرکت ویوو، نسخه اس 10 پرو از دو دوربین جلو و دوربین پشتی سه‌گانه 108 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 

image

 

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که براساس رندرهای لو رفته از این دوگوشی هوشمند شکل ظاهری آن‌ها شبیه به هم است ولی هنور مشخص نیست ایا تنها تفاوت انها فقط در بخش دوربین است یا تفاوت های فنی و ساختاری دیگری نیز دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)