خانهاخبار
پنج تا اپلیکیشن آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای اندروید

پنج تا اپلیکیشن آموزش حرفه‌ای زبان انگلیسی برای اندروید

​امروزه افراد بسیاری، پی به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برده‌اند و به همین خاطر مدام به دنبال این هستند که بهترین روش‌ها را برای این کار پیدا کنند.
۱۴۰۰/۴/۶
image

امروزه افراد بسیاری، پی به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برده‌اند و به همین خاطر مدام به دنبال این هستند که بهترین روش‌ها را برای این کار پیدا کنند. بسیاری از کشورها نیز آموزش اصولی زبان انگلیسی را در برنامه درسی خود قرار داده‌اند و کودکان در سنین پایین‌تر و جوان‌تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند. اما یادگیری زبان چقدر اهمیت دارد؟

چه به دنبال کار جدیدی باشید و یا قصد سفر به دور دنیا را داشته باشید، یادگیری زبان انگلیسی در هر حالتی می‌تواند به پیشرفت شما هم در زندگی شخصی و هم در حرفه شما کمک کند. شما می‌توانید در بازار کار برگ برنده‌ای نسبت به دیگر افراد داشته باشید، مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید و حتی خود را برای داشتن روابط گسترده‌تر در سطح جهانی آماده کنید.

چرا زبان انگلیسی مهم شد؟

درک اینکه انگلیسی چقدر در سراسر جهان اهمیت دارد، آسان است. بسیاری از شرکت‌های بین المللی جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند، برخی دانشگاه‌های مهم در سراسر جهان دوره‌هایی را به زبان انگلیسی تدریس می‌کنند و در سراسر جهان، جهانگردان و مسافران از انگلیسی به عنوان زبان مشترک استفاده می‌کنند.

اما چگونه انگلیسی اینقدر مهم شد؟ خب، بیشتر مهم بودن زبان انگلیسی به این دلیل است که این زبان در حال حاضر زبان اصلی بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا است. آمریکا، انگلیس و کشورهای تحت فرماروایی آن، کانادا، استرالیا و بسیاری از کشورهای دیگر دنیا، این زبان مشترک را دارند و خب به همین دلیل است که این انگلیسی بسیار اهمیت پیدا کرده است. 

به همین خاطر بسیاری در ایران به دنبال راهی آسان و در عین حال مطمئن برای یادگیری زبان هستند و دوست دارند تا بر این زبان مشترک دنیا مسلط شوند.

کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی از دیرباز به عنوان روشی سنتی در یادگیری زبان به شمار می‌آمدند و امروزه نیز، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که این روش را برای یادگیری زبان انتخاب کنند. روش دیگر که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است و البته یک روش بسیار عالی برای یادگیری زبان است، استفاده از اپلیکیشن‌های متنوع آموزش زبان است که هم برای گوشی‌های اندرویدی در دسترس هستند و هم می‌توان از آنها در IOS استفاده کرد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان برای اندروید آشنا کنیم که تمامی آنها در سایت زینسی در دسترس هستند و ما این وب‌سایت معتبر را به عنوان مرجع معرفی این اپلیکیشن در نظر گرفتیم. بنابراین ما را در ادامه همراهی کنید تا با این اپلیکیشن‌ها آشنا شوید؛ همچنین می‌توانید به وب‌سایت زینسی هم سر بزنید و انواع اپلیکیشن آموزش زبان و حتی اپلیکیشن اندروید آموزش زبان انگلیسی به کودکان را مشاهده و بررسی کنید.

اکسین چنل | oxin

image

اکسین چنل اپلیکیشنی عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است که روش یادگیری آن با استفاده از کلیپ‌ها و ویدیوهای متنوع است. این اپلیکیشن بر روی یک موضوع تمرکز می‌کند و‌ روی آن موضوع تا پایان هفته کار می‌کند. این کار باعث می‌شود که افراد استفاده کننده از این اپلیکیشن بتوانند دایره لغات خود را گسترش دهند و با مفاهیم مختلف مرتبط با هر موضوعی که به صورت هفتگی آموزش داده می‌شود، آشنا شوند.

طبق متد آموزشی oxin شما تنها ۱۰ دقیقه در روز را صرف یادگیری می‌کنید. از آنجایی هم که این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های هوشمند و همچنین تبلت قابل اجرا است، می‌توانید این یادگیری را در هر مکانی و در هر زمانی انجام دهید و هیچ محدودیت زمانی برای آموزش زبان نخواهید داشت.

روش یادگیری در اکسین چنل به این صورت است که شما درست مانند کلاس‌های آموزش زبان، ابتدا سطح زبان انگلیسی خود را می‌سنجید و سپس به یادگیری زبان درست از همان سطح می‌کنید. از آنجایی هم که مشاهده فیلم و گوش دادن به مکالمه افراد در ویدیوها همیشه به عنوان بهترین متد یادگیری به شمار می‌آید، در اکسین چنل نیز به این روش دایره لغات و تلفظ کلمات خود را قوی می‌کنید. شما در اکسین چنل حتی می‌توانید از مربیان و معلمان زبان انگلیسی کمک بگیرید و رفع اشکال داشته باشید.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن آموزش زبان اکسین چنل

  • در دسترس بودن این اپلیکیشن در موبایل
  • دسترسی به اساتید برای رفع اشکال
  • بهبود مهارت گفتاری، شنیداری، درک مطلب و نوشتاری
  • متد تماشای فیلم و ویدیو برای یادگیری
  • یادگیری موضوعی برای هر هفته
  • آموزش گرامر
  • دارای تمرین‌های مرتبط با هر درس

من و زبان

image

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی من و زبان یکی دیگر از اپلیکیشن‌های عالی و حرفه‌ای زبان انگلیسی است که با کمک آن می‌توانید به صورت غیر حضوری زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. 

در اپلیکیشن من و زبان شما علاوه بر زبان انگلیسی، می‌توانید زبان‌های مختلفی از جمله چینی، فرانسه، انگلیسی، آلمانی، ترکی و ایتالیایی نیز یاد بگیرید و این کار را حتی به صورت همزمان نیز انجام دهید. حتی می‌توانید برای یادگیری خود فیلتر مشخص کنید و سراغ موضوعاتی خاص و مورد نیاز خود بروید. به عنوان مثال، ممکن است شما یک فرد شاغل باشید و دوست داشته باشید تا زبان خود را در کسب و کار و تجارت تقویت کنید. در من و زبان می‌توانید این دسته بندی را انتخاب کنید و زبان خود را در این حیطه پیشرفته کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان اندروید من و زبان آموزش زبان را از آن کلیشه‌ای که همیشه از یادگیری زبان انگلیسی به یاد داشتیم دور کرده است و سعی کرده است که سراغ متدهای به روز و جذاب برای آموزش برود. 

من و زبان بسته‌های مختلفی برای یادگیری زبان دارد. این بسته‌ها شامل بسته‌های شش ماهه، یکساله، یکساله نقره‌ای و مادام العمر می‌شود که شما با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب می‌کنید. نکته جالب در مورد من و زبان این است که شما درست مانند کلاس‌های زبان، می‌توانید در پایان دوره گواهی دریافت کنید.

ویژگی‌ها و امکانات من و زبان

  • یادگیری آنلاین و غیر حضوری 
  • قابل اجرا روی گوشی موبایل و تبلت
  • امکان یادگیری چند زبان مختلف
  • متدهای جذاب و نوین
  • تنوع در بسته‌های آموزشی
  • امکان شرکت در آزمون‌ها و تست‌های استاندارد
  • ارائه گواهینامه در پایان دوره

دهکده زبان

image

روش آموزش زبان در اپلیکیشن آموزش زبان اندروید دهکده زبان، کمی شبیه به کلاس‌های زبان انگلیسی است و شما در این اپلیکیشن با کتاب‌ها و دوره‌های سطح بندی شده، می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را بهبود دهید. در این اپلیکیشن هر آنچه به کار کاربر می‌آید، ارائه می‌شود و به همین خاطر ممکن است در طول دوره‌ها با آپدیت‌های جدیدی در متدها مواجه شوید.

با این برنامه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. با کمک اپلیکیشن دهکده زبان، هم می‌توانید دایره لغات خود را گسترش دهید و هم گرامر را به شکلی عالی یاد بگیرید. 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی دهکده زبان همچنین داستان‌های جذاب برای کودکان نیز دارد و یادگیری زبان برای کودکان را نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده کرده است. در دهکده زبان همچنین، پادکست‌های آموزشی مختلفی وجود دارد و با گوش دادن به آنها مطالب جدیدی را یاد خواهید گرفت.

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن دهکده زبان

  • مناسب هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان
  • کتاب‌ها و دوره‌های سطح بندی شده
  • پادکست‌های آموزشی 
  • داستان‌های جذاب به صورت دو زبانه
  • اتصال با اکانت گوگل

رزتا استون

image

رزتا استون یکی از شناخته شده‌ترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی است که در زمان معرفی آن تنها به زبان انگلیسی محدود می‌شد و امروزه چندین زبان دیگر نیز در این اپلیکیشن آموزش داده می‌شود. به همین خاطر این اپلیکیشن آموزش زبان اندروید را می‌توان اپلیکیشنی جامع برای یادگیری چندین زبان در دنیا دانست.

ویژگی جالب این اپلیکیشن این است درست از روشی استفاده می‌کند که شما برای یادگیری زبان مادری از آن استفاده کردید و خب این درک زبان را برای شما آسان‌تر می‌کند. این روش به این صورت که بین کلمات و اشیا وابستگی ایجاد می‌شود تا برای همیشه در ذهن شما نقش ببندند. 

ویژگی‌های نرم افزار رزتا استون

  • یادگیری زبان به روش یادگیری زبان مادری
  • یادگیری جملات کاربردی
  • تقویت تلفظ زبان
  • قابلیت نصب روی گوشی هوشمند، تب‌لت و لپ‌تاپ
  • یادگیری چندین زبان مختلف
  • مناسب جهت یادگیری صحبت کردن و مکالمه به زبان انگلیسی 

Xeropan

image

نرم افزار Xeropan یکی از بهترین نزم افزارهای آموزش زبان است که روش یادگیری آن کمی با دیگر اپلیکیشن‌ها فرق دارد و البته که می‌تواند با این روش،‌ هم به بزرگسالان و هم به کودکان زبان را بسیار عالی آموزش دهد. روش یادگیری زبان در این اپلیکیشن به این صورت است که، یک بازی آینده نگری دارد که در آن شما باید وظایف خود را به همراه پروفسور مکس پس از بازدید یک ستاره دنباله دار روی زمین انجام دهید. یعنی هم زبان را به شکل جذابی یاد می‌گیرید و همزمان سرگرم هم می‌شوید.

ویژگی‌های نرم افزار Xeropan

  • استفاده بیش از 400000 کاربر از این اپلیکیشن
  • قابلیت سرگرم کنندگی
  • تجربه یادگیری منحصر به فرد
  • گرافیک بالا در بازی ارائه شده در اپلیکیشن

هنگام انتخاب اپلیکیشن زبان به چه مواردی باید دقت کنیم؟

اپلیکیشن‌هایی که معرفی کردیم در میان بهترین‌های وب‌سایت زینسی بودند که می‌توانید از آنها در گوشی‌های اندروید خود استفاده کنید. اما قبل از آن و در مورد انتخاب اپلیکیشن چند نکته را باید در نظر بگیرید. مورد اول استفاده آسان از اپلیکیشن و یا داشتن رابط کاربری آسان و خوب است. دوم اینکه اپلیکیشن‌ها باید بتوانند به صورت همزمان روی مهارت شما در شنیدار، مکالمه، خواندن و گرامر کار کنند و در یک کلام، اپلیکیشن همه چیز تمامی باشد.

مورد بعدی که باید به آن دقت کنید آزمون آنلاین تعیین سطح رایگان و مواردی از این دست می‌باشد، که خب این مورد را افراد کمال گرا بیشتر باید به دنبالش باشند. با توجه به این نکاتی که عنوان کردیم، شما می‌توانید بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را برای خودتان از وب‌سایت زینسی انتخاب و آن را دانلود کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا وحیدبنام

۱۴۰۰/۴/۷
بهترین نرم افزار هم برای ایفون و هم اندروید ماندلی هست mondly زبان فارسی رو هم ساپرت میکنه