خانهاخبار
عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE تا ماه اکتبر به تعویق افتاد

عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE تا ماه اکتبر به تعویق افتاد

مدتی است که اخبار بسیاری در زمینه کمبود جهانی چیپست‌ها و چالش‌های آن برای سازندگان گوشی‌های هوشمند می‌شنویم؛ حالا نیز این مشکل گریبان گیر شرکت سامسونگ شده و این غول کره‌ای عرضه نسخه مقرون به صرفه سری گلکسی اس 21 را به تعویق انداخته است.
۱۴۰۰/۴/۵

شرکت سامسونگ مانند بسیاری از سازندگان دیگر و با توجه به کمبود جهانی چیپست‌ها، در تولید محصولات خود به مشکل خورده و آخرین قربانی این موج کمبود قطعات نیز نسخه مقرون به صرفه سری گلکسی اس 21 یا همان گلکسی اس 21 FE است.

در اوایل این ماه، سامسونگ شایعات عرضه دیر هنگام این گوشی را در بیانیه‌ای رد کرد؛ البته لحن این بیانیه چندان با اطمینان به نظر نمی‌رسید و به نظر می‌آید که این شرکت نیز می‌دانسته که احتمالا مجبور به عرضه این گوشی با مدتی تاخیر خواهد شد.

image

 

امروز گزارشی از کره جنوبی منتشر شده که خبر از به تعویق افتادن زمان عرضه گلکسی اس 21 FE از اوایل ماه آگوست به ماه اکتبر را می‌دهد و همچنین به نظر‌ می‌رسد که این گوشی تنها در برخی از کشور‌های جهان به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE که قرار است مشخصات سخت افزاری یک پرچمدار را با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد، در کشورهای کره جنوبی و ژاپن عرضه نخواهد شد و در ابتدا تنها شاهد عرضه آن در بازار اروپا و ایالات متحده آمریکا خواهیم بود.

عده‌ای از منابع داخلی در این صنعت می‌گویند که سامسونگ در ابتدا قصد توقف تولید این گوشی را داشته اما به دلیل محبوبیت سری FE در میان کاربران، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته تا این گوشی را در تعداد محدود روانه بازار کند. سامسونگ درباره شایعات توقف تولید این گوشی گفته بود که این تنها یکی از گزینه‌های روی میز بوده و هنوز تصمیم رسمی درباره این موضوع گرفته نشده است.

کمبود جهانی چیپست‌ها مشکلی است که بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ پیش از این سری نوت سامسونگ نیز دچار چنین مشکلی شد و این شرکت تصمیم گرفت تا گوشی بعدی در این سری را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)