خانهاخبار
آیا وان پلاس به زیرمجموعه اوپو تبدیل می‌شود؟

آیا وان پلاس به زیرمجموعه اوپو تبدیل می‌شود؟

مدتی پیش مدیر عامل وان پلاس خبر از تعامل بیشتر این شرکت با اوپو در آینده داده بود و حالا به استناد به مدارکی که به تازگی افشا شده‌اند، این شرکت قرار است به زیر مجموعه اوپو تبدیل شود.
۱۴۰۰/۳/۳۱

در هفته گذشته، پیت لاو مدیر عامل وان پلاس در پستی اعلام کرده بود که این شرکت قرار است تعامل بیشتری با اوپو داشته باشد، اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرد. حالا افشاگر معروف یعنی Evan Blass توانسته مدارکی را به دست آورد که مربوط به بخش روابط عمومی وان پلاس بوده و این تعامل با اوپو را به زبان ساده توضیح می‌دهند.

با انجام این تعامل، وان پلاس به برند زیر مجموعه اوپو تبدیل خواهد شد ولی همچنان به فعالیت خود به عنوان یک برند مستقل ادامه می‌دهد. 

image

در این مدرک افشا شده به این نیز اشاره می‌شود که پیت لاو از این پس قرار است استراتژی تولید محصولات وان پلاس و اوپو را به عهده داشته باشد. ادغام این شرکت‌ها چندان دور از انتظار نبود و کارشناسان پس از اعلام خبر این تعامل توسط پیت لاو حدس می‌زدند که احتمالا وان پلاس به برند زیر مجموعه اوپو تبدیل شده ولی در ظاهر و به چشم کاربران، برند مستقلی خواهد بود.

این مدرک وقوع این اتفاق را تایید کرده و اینگونه به مزایای آن اشاره می‌کند:

« با ادغام این دو برند، ما منابع بیشتری برای تولید محصولات بهتر و با کیفیت‌تر در دسترس خواهیم داشت و می‌توانیم با همکاری با یکدیگر، عملکرد مفید‌تر و بازده بالاتری داشته باشیم. »

وان پلاس و اوپو از مدتی قبل بخش تحقیق و توسعه خود را ادغام کرده بودند و حالا نیز پس از انجام این تعامل، احتمالا بخش‌های بیشتری نیز به همین سرنوشت دچار خواهند شد.

image

مشتریان وان پلاس نباید انتظار تغییرات خاصی را در زمینه فعالیت‌های این شرکت داشته باشند و مالکیت یکسان این دو برند و تامین کنندگان قطعات آنها، همیشه بدین معنا بود که گوشی‌های وان پلاس و اوپو وجه تشابهات بسیاری با یکدیگر داشتند. وان پلاس حالا قصد دارد تا رابطه خود با اوپو را به رسمیت شناخته و دیگر ظاهر یک استارت آپ کوچک که حالا به موفقیت رسیده را به خود نمی‌گیرد.

درباره گوشی‌های پرچمدار بعدی وان پلاس پس از تبدیل شدن به زیر مجموعه اوپو چه فکر می‌کنید؟ آیا این برند می‌تواند کیفیت خود را حفظ کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

گودرزی

۱۴۰۰/۴/۱
با سلام. کیفیت محصولات وان کلاس از ابتدا یک سر و گردن بالاتر از بقیه سایر گوشی های اندرویدی بود. هر چند اوپو هم گوشی های رده بالا و کیفیت تولید می کنه ولی دور از ذهن به نظر میاد که در صورت ادغام این دو مجموعه و با در نظر گرفتن ملاحظات بازار، کیفیت فعلی محصولات وان پلاس همچنان حفظ و بر همین اساس ادامه پیدا کنه.