خانهاخبار
بسیاری از شرکت‌های چینی در حال آزمایش جانشین اسنپدراگون 888 روی محصولات خود هستند

بسیاری از شرکت‌های چینی در حال آزمایش جانشین اسنپدراگون 888 روی محصولات خود هستند

مدتی پیش جزئیاتی درباره پردازنده‌ای که قرار است که جانشین اسنپدراگون 888 شود، انتشار یافتند و حالا نیز به گفته یکی از افشاگران شناخته شده، چند شرکت چینی در حال آزمایش این پردازنده روی گوشی‌های هوشمند خود هستند.
۱۴۰۰/۳/۲۴

حدود دو هفته قبل، نخستین جزئیات غیر رسمی درباره جانشین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 منتشر شدند که فعلا با نام sm8540 شناخته می‌شود. حالا، افشاگر شناخته شده چینی یا همان Digital Chat Station، در پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که بسیاری از شرکت‌های معروف سازنده گوشی‌های هوشمند در کشور چین، تست این محصول را آغاز کرده و این چیپست ۴ نانومتری را در گوشی‌های خود قرار داده‌اند.

image

 

وی همچنین ادعا می‌کند که تفاوت عملکرد این پردازنده با نسل فعلی قابل توجه است و مانند نسل گذشته، شاهد تفاوت اندکی در عملکرد همانند چیزی که میان اسنپدرگون 888 و اسنپدراگون 865 دیدیم، نخواهیم بود.

پردازنده جدید اسنپدراگون قرار است بر پایه معماری جدید ARMv9 و با هسته‌های کرایو 780 و پردازنده گرافیکی ادرنو 730 عرضه شود. در این چیپست، مودم جدید 5G کوالکام که X65 نام دارد و چیپ FastConnect 6900 برای اتصال به بلوتوث 5.2 و وای فای 6E نیز قرار گرفته‌اند. این پردازنده قرار است در نیمه دوم امسال به بازار عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)