خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 13 پرو در رسانه‌ها منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد آیفون 13 پرو در رسانه‌ها منتشر شد

خانواده آیفون 13 اپل شهریور ماه امسال به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۳/۱۷

اگر به خاطر داشته باشید، در ماه مارچ میلادی خبرهایی در مورد عرضه نسخه سیاه رنگ و مات آیفون 13 پرو در رسانه‌ها منتشر شد و حالا منابع نقل کننده این خبر، با جزئیات بیشتری بازگشته‌اند.

یکی از یوتیوبرهای فعال به نام Filip Koroy به تازگی با انتشار یک ویدئوی جدید، اطلاعات تازه‌ای از آیفون 13 پرو را منتشر کرده است. البته او بر اساس اطلاعاتی که از مکس وینباخ، افشاگر سرشناس این روزهای دنیای تکنولوژی به دست آورده، این ویدئو را طراحی و اجرا کرده است. به این ترتیب خانواده آیفون 13 با یک رنگ سیاه جدید همراه خواهد بود که می‌توان آن را نسخه تیره تر رنگ اسپیس گری فعلی به حساب آورد.

برای آن که درک دقیق‌تری از این رنگ داشته باشیم، نام کد رنگی 121212 نیز برای آن اعلام شده است. رنگ Space Gray که در حال حاضر روی آيفون، آیپد و مک بوک‌ها در دسترس است را می‌توان تیره ترین رنگی دانست که تا به حال روی محصولات اپل وجود داشته است و حالا این رنگ جدید، می‌خواهد تیرگی بیشتری را برای محصولات کوپرتینویی‌ها به ارمغان بیاورد.

طبق اعلام منابع خبری، این رنگ به صورت مات بوده و نسخه‌های پرو از خانواده آیفون 13 نیز با یک لایه استیل روی بدنه همراه خواهند بود که سبب می‌شود تا اثر انگشت روی بدنه آن‌ها باقی نماند.

اپل تا به حال علاقه زیادی به رنگ‌های تیره از خود نشان داده است، اما تا به حال شاهد ارائه رنگ تیره خالص و به صورت مات روی هیچ یک از محصولات نبوده‌ایم.

image

 

به عنوان خبر بعدی، باید به این موضوع اشاره کنیم که لرزشگیر دوربین سنسور شیفت در سری آيفون 13 بهبود پیدا خواهد کرد. اخیرا زمزمه‌هایی در مورد اضافه شدن این ویژگی به هر چهار مدل آیفون‌‌های جدید شنیده می‌شد. اگر به خاطر داشته باشید، در مدل پیشین تنها سنسور واید آيفون 12 پرو به این قابلیت مجهز بود. اما ظاهرا اپل قصد دارد تا این ویژگی را به تمام مدل‌های آیفون‌های جدید بیاورد. به این ترتیب شاهد تصاویر شارپ و بدون لرزشی خواهیم بود.

این فناوری بین مسئولین اپل با نام Warp شناخته می‌شود و می‌توان آن را نسخه جدیدی از سیستم لرزشگیر تصویر الکترونیکی به حساب آورد. تکنولوژی یاد شده روی تمامی نرخ فریم‌ها و رزولوشن‌های موجود فعال بوده و امکانات جدیدی در حوزه ردیابی اشیاء را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Pedram

۱۴۰۰/۳/۱۷
سلام.تیره ترین رنگ محصولات اپل در آیفون 7بود(jet black )