خانهاخبار
ردمی نوت 8 با پردازنده هلیو G85 رونمایی شد

ردمی نوت 8 با پردازنده هلیو G85 رونمایی شد

ردمی گوشی نوت 8 را با پردازنده هلیو G85 به صورت رسمی معرفی کرد.
۱۴۰۰/۳/۴

ردمی یکی از زیر برندهای شیائومی است که در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری بدست آورده است. چند روز پیش بود که خبر فروش ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند سری نوت منتشر شد که سهم ردمی نوت 8 چیزی حدود ۲۵ میلیون بوده است. اکنون جانشین ردمی نوت 8 معرفی شده و باید دید این گوشی چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد.

image

طی چند روز گذشته ردمی اطلاعات گوشی نوت 8 را منتشر می‌کرد و اکنون از خود گوشی رونمایی کرده است. این گوشی همانطور که از نامش پیداست نسخه به‌روزرسانی شده نوت 8 اصلی است که سال ۲۰۱۹ عرضه شد و فروش خوبی هم در سراسر جهان داشته است. نمی‌توان گفت که موفق‌ترین گوشی ردمی است اما قطعا در این فهرست برای خود جایی دست و پا خواهد کرد و برای خواهر و برادران خود رقیب سرسختی محسوب می‌شود.

نسخه جدید همراه با تراشه هلیو G85 عرضه خواهد شد که توسط مدیاتک به تولید رسیده است. این گوشی رابط کاربری MIUI 12.5 را اجرا می‌کند که بر پایه اندورید ۱۱ است. این گوشی هوشمند از پوشش نانو بهره می‌برد که می‌تواند مقاومت آن را افزایش دهد. در بقیه موارد تغییر زیادی در مقایسه با نسخه اصلی دیده نمی‌شود و تنها در یک موضوع ردمی خواسته اقتصادی عمل کند.

image

وضوح فیلم برداری در دوربین اصلی از 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه اکنون به 1080p و ۳۰ فریم بر ثانیه رسیده است. ردمی نوت 8 ۲۰۲۱ همچنین دارای دو نسخه فضای ذخیره سازی است که هردو در کنار رم ۴ گیگابایتی عرضه می‌شوند. ردمی نوت 8 ۲۰۲۱ با فضای ذخیره سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود. موج اقتصادی شدن به رنگ‌ها نیز رسیده است و اکنون فقط مشکی، آبی و سفید در دسترس خریداران است، اما در بقیه موارد هیچ تغییری دیده نمی‌شود.

image

بنابراین یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ نصیب کاربر می‌شود که البته با گوریلا گلس ۵ پوشیده شده تا در برابر اتفاقات کمتر آسیب ببیند. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی در کنار حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همین‌طور سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق سنج در خدمت کاربر قرار دارند. دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است و یک سنسور اثر انگشت در پشت گوشی وجود دارد که می‌تواند خیال کاربر را از امنیت آن راحت کند. انرژی بخش گوشی یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی است که با شارژر ۱۸ واتی سازگاری دارد و شارژر موجود در جعبه از نوع ۲۲.۵ واتی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)