خانهاخبار
اسپاتیفای بخش Library را در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید خود بازطراحی کرد

اسپاتیفای بخش Library را در اپلیکیشن‌های iOS و اندروید خود بازطراحی کرد

شرکت سوئدی اسپاتیفای به تازگی آپدیتی برای اپلیکیشن‌های خود منتشر کرده که طراحی جدیدی را برای بخش Your Library به همراه دارد.
۱۴۰۰/۲/۱۳

سرویس استریمینگ موسیقی اسپاتیفای به تازگی تغییراتی ظاهری در اپلیکیشن‌های موبایل خود اعمال کرده است. اپلیکیشن‌های iOS و اندروید اسپاتیفای شاهد بازطراحی بخش Your Library هستند که ظاهر منظم‌تری پیدا کرده است. این آپدیت از روز جمعه در حال انتشار بوده و در نهایت در دسترس تمامی کابران موبایل اسپاتیفای قرار خواهد گرفت.

این بازطراحی تنها ظاهری نیست و ویژگی‌های جدیدی را نیز به همراه دارد. برای مثال، فیلتر‌هایی به این بخش اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهند تا با سرعت بیشتری آهنگ مورد نظر خود را بیابند و یا فقط به ژانر خاصی از موسیقی گوش دهند. این ویژگی همچنین به شما اجازه می‌دهد تا بین آلبوم‌ها، هنرمندان، پلی‌لیست‌ها و پادکست‌های ذخیره شده به راحتی جستجو کرده و آنچه مورد نظرتان است را بیابید.

image

در این آپدیت، گزینه‌هایی جهت طبقه بندی بهتر نیز قرار گرفته‌اند. مثلا کاربر می‌تواند آیتم‌های بخش Library را بر حسب الفبا، آخرین محتوای پخش شده و یا نام سازنده آن طبقه بندی کند. ویژگی جذاب دیگری به کاربر اجازه می‌دهد تا چهار عدد پلی‌لیست، آلبوم و یا پادکست را پین کرده و آنها را همیشه بالاتر از سایر گزینه‌ها در دسترس داشته باشد. شما می‌توانید با سوایپ به سمت راست و یا نگه داشتن دست بر روی گزینه مورد نظر، آن را پین کنید.

آخرین تغییر اعمال شده نیز امکان انتخاب نمایش محتوا به حالت Grid است. پیش از این، محتوای Library اسپاتیفای تنها به صورت لیست نمایش داده می‌شد؛ قرار گرفتن این حالت برای یافتن پادکست‌ها و یا آلبوم‌ها به لطف عکس‌های بزرگ آن، بسیار مناسب است.

این تغییرات به احتمال زیاد تا آخر هفته برای همه کاربران اسپاتیفای در گوشی‌های هوشمند منتشر خواهند شد.

آیا از کاربران سرویس استریمینگ موسیقی اسپاتیفای هستید؟ درباره تغییرات اعمال شده در بخش Your Library چه نظری دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)