خانهاخبار
اگر آیپد پرو 12.9 اینچی جدید می‌خواهید احتمالا باید تا تیرماه صبر کنید!

اگر آیپد پرو 12.9 اینچی جدید می‌خواهید احتمالا باید تا تیرماه صبر کنید!

تقصیر را باید به گردن نمایشگر مینی ال‌ای‌دی آیپد پرو جدید بیاندازیم که تولید محدودی دارد.
۱۴۰۰/۲/۱۱

اگر قصد دارید سراغ آیپد پرو 12.9 اینچی جدید بروید که با نمایشگر Mini LED هم همراه است، ممکن است لازم باشد چند ماهی صبر کنید! در حال حاضر زمان تحویل نسخه‌های خریداری شده از سایت اپل به اواخر ماه ژوئن و اوایل ماه جولای رسیده است. این یعنی حداقل تا اواسط تیر باید صبر کرد تا آیپد پرو جدید به صورت انبوه وارد بازار شود. 

image

 

همان زمانی که این آیپد پرو جدید معرفی شد، خبرها و شایعاتی شنیده بودیم مبنی بر اینکه تولید کند و کم پنل Mini LED برای این تبلت، احتمالا پاشنه آشیل اپل خواهد شد. این در حالی است که برادر کوچکتر این آیپد یعنی آیپد پرو 11 اینچی جدید، از اواخر ماه جاری میلادی به همه خریداران تحویل داده خواهد شد و مشکلی در عرضه این تبلت وجود ندارد.

پنل Mini LED یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که باید سراغ آیپد پرو 12.9 اینچی جدید بروید. این پنل‌ها که انتظار می‌رود کیفیت بسیار بهتری از پنل آیپد پرو 11 اینچی داشته باشد، سخت‌تر تولید می‌شود. به طور کل این پنل هم مشابه پنل LCD است با این تفاوت که به جای استفاده از 72 ال‌ای‌دی برای روشنایی نمایشگر مثل آیپد پرو قبلی، از ۱۰٫۰۰۰ ال‌ای‌دی کوچک استفاده می‌شود. برای اینکه بیشتر با این تکنولوژی آشنا شوید، پیش‌تر تکنولوژی نمایشگر Mini LED آیپد پرو 12.9 اینچی را در پستی جداگانه توضیح داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: آیپد بزرگ، ال‌ای‌دی‌های کوچک؛ چرا نمایشگر آیپد پرو 12.9 اینچی فوق العاده خواهد بود؟ 

جدا از این خبر، باقی محصولاتی که اپل در رویداد قبلی خود معرفی کرده بود، از روز گذشته برای خرید در وب‌سایت اپل عرضه شده‌اند که شامل آیمک جدید با پردازنده M1، آیپد پروهای جدید و نسل جدید اپل تی‌وی 4K می‌شوند. به طور کل باقی محصولات گفته شده، می‌توانند در زمان کوتاهی به خریداران تحویل داده شوند. برای مثال اپل در وب‌سایتش آورده که آیفون 12 و آیفون 12 مینی بنفش در نیمه ابتدایی همین ماه تحویل داده خواهد شد. اپل تی‌وی جدید نیز گویا از اواسط تا اواخر ماه جاری میلادی تحویل داده می‌شود. آیمک‌های مدل پایه جدید هم از اواخر ماه جاری میلادی و آیمک‌های رده بالا از اوایل ماه آینده میلادی تحویل خریداران داده خواهد شد.

یک نکته جالب دیگر این است که اگرچه مدل‌های تک ایرتگ را از همین حالا می‌توان خریداری کرد اما پک‌های 4 تایی ایرتگ نیز با تاخیر به دست خریداران خواهد رسید. وب‌سایت اپل که می‌گوید پک‌های چهارتایی از ماه ژوئن عرضه خواهند شد. در پایان باید بار دیگر اشاره کنیم که اگر خواهان آیپد پرو 12.9 اینچی جدید هستید، احتمالا باید تا اواخر تیر و حتی اوایل مرداد صبر کنید تا موجودی این آیپد در بازار کشورمان زیاد و قیمت آن هم منطقی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)