خانهاخبار
به زودي؛ شارژ همراه موبايل، در داخل كشور به توليد انبوه مي رسد

به زودي؛ شارژ همراه موبايل، در داخل كشور به توليد انبوه مي رسد

قیمت تمام شده شارژ همراه و مسائل مربوط به واردات این محصول، مهمترین دلایل برای راه اندازی خط تولید محصول "شارژ همراه" در داخل كشور است.
۱۳۸۵/۶/۲۶
به گزارش گروه خبری به نقل از خبرگزاری موج ، امیدعشقی مدیرعامل شركت شارژهمراه، با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: قیمت تمام شده شارژ همراه و مسائل مربوط به واردات این محصول، مهمترین دلایل برای راه اندازی خط تولید محصول "شارژ همراه" در داخل كشور است.
وی با توجه به اینكه هم اكنون شارژ همراه، به قیمت 150 هزار ریال عرضه می شود، اظهار داشت: چنانچه خط تولید این محصول در داخل كشور راه اندازی شود، می توانیم قیمت آن را تا یك پنجم كاهش دهیم.
عشقی با توجه به اینكه شارژ همراه در تایوان تولید می شود و تكنولوژی ساخت آن امریكایی است، تصریح كرد: راه اندازی خط تولید این محصول نیازمند 50 میلیارد ریال سرمایه گذاری است، البته باید بگویم عمده ترین مشكل ما برای تولید داخل كردن شارژ همراه ساخت بدنه آلومینیومی و "آی.سی" مركزی آن است.
مدیرعامل شارژ همراه انتخاب محصول تایوانی را پس از تحقیق و بررسی متخصصان شركت دانست بطوریكه نمونه چینی این دستگاه علی رغم شباهت ظاهری اش،‌ نیمی از توانایی ها و خصوصیات محصول تایوانی را ندارد.
وی یادآور شد: تولید شارژ همراه "لپ تاپ" از سه ماه آینده آغاز خواهد شد كه این محصول نیز با یك باطری قلمی كار می كند.
وی با توجه به اینكه شارژ تلفن همراه از طریق باطری خودرو ضررهایی را برای دستگاه های موبایل به همراه خود دارد، یكی از مزایای شارژ همراه را تامین انرژی بدون هیچ گونه لطمه به باطری دانست.
وی پیش بینی كرد: تا پایان امسال، 10 درصد دارندگان تلفن همراه كشور متقاضی خرید شارژ همراه باشند.
همچنین مجید طلیمی مدیر فروش آسیای میانه و جمهوری اسلامی ایران شركت شارژ همراه، گفت: "شارژ همراه" امكان بیش از 140 دقیقه مكالمه یا 140 ساعت ذخیره شارژ را داراست.
وی با توجه به اینكه شركت های سازنده موبایل تمام تلاش خود را برای تولید باتریهایی با قابلیت انرژی دهی طولانی مدت و قابل شارژ كرده اند، بیان كرد: با تمام دست یافته ها، به كمتر كاربری، هنگام اتمام شارژ تلفن همراه در مواقع ضروری و عدم دسترسی به برق برای شارژ، لطمه وارد نشده است.
وی خاطرنشان كرد: شركت شارژ همراه پس از تحقیقات بسیار در راستای حل مسائل و مشكلات كاربران قرن 21 تلفن همراه كه خواهان دسترسی مطمئن به محصولات الكترونیكی همچون موبایل در رابطه با منابعی كه محدود و غیر دائم هستند، موفق به اخذ نمایندگی انحصاری محصول شارژ همراه از شركت Sharge 2go شد.
یادآور می شود كه هر دستگاه "شارژ همراه" دارای طول هفت سانتی متر است و از یك "آی.سی" به عنوان مبدل بالا یا شارژ استفاده می كند و از یك محفظه باتری، بدنه آلومینیومی و برد الكترونیكی تشكیل شده است.
                                            

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)