خانهاخبار
تاریخ رونمایی از ایسوس ذن‌فون 8 به صورت رسمی مشخص شد

تاریخ رونمایی از ایسوس ذن‌فون 8 به صورت رسمی مشخص شد

شرکت ایسوس قصد دارد تا پرچمدار جدید خود با نام ذن‌فون 8 را در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۴۰۰/۲/۴

با انتشار یک پوستر رسمی، تاریخ معرفی خانواده ایسوس ذن‌فون 8 توسط این شرکت اعلام شد. این رویداد در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه رأس ساعت 21:30 به وقت کشور عزیزمان برگزار خواهد شد. به این ترتیب 18 روز و چند ساعت تا موعد رونمایی از خانواده ایسوس ذن‌فون 8 باقی مانده است و با مراجعه به این وب سایت، می توانید از طریق سیستم شمارش معکوس با زمان دقیق آن آشنا شوید. با زدن روی دکمه Add to Calendar، می‌توانید این رویداد را به تقویم خود اضافه کنید تا در روز موعود، گوشی هوشمند شما این اتفاق را به شما یادآوری کند.

image

 

این شرکت تایوانی در این پوستر رسمی، دو عبارت Big on Performance و Compact in Size را نوشته است و به این ترتیب، می‌توانیم انتظار یک محصول قدرتمند با ظاهری جمع و جور را داشته باشیم. پیش بینی می‌شود که خانواده ایسوس ذن‌فون 8 به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز باشند و ظرف چند روز اخیر نیز شایعاتی در مورد ذن‌فون 8 مینی نیز به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد کوچک‌ترین عضو این مجموعه خواهد بود.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که ایسوس در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه، دو یا سه محصول را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزهایی را به ما ثابت خواهد کرد و در نهایت، کدام یک از شایعات مطرح شده تا به این لحظه رنگ و بوی واقعیت به خود خواهند گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)