خانهاخبار
سه روز پس از معرفی ایرتگ، عکس‌های ردیاب هوشمند اوپو لو رفت!

سه روز پس از معرفی ایرتگ، عکس‌های ردیاب هوشمند اوپو لو رفت!

به نظر می‌رسد که شرکت چینی اوپو نیز قصد ورود به بازار ردیاب‌های هوشمند را دارد و عکس‌هایی از ردیاب ان توسط یکی از فاش کنندگان منتشر شده است.
۱۴۰۰/۲/۳

با وجودی که چند روز از معرفی ایرتگ اپل می‌گذرد و سامسونگ گلکسی اسمارت تگ نیز مدتی است که به بازار آمده؛ به نظر می‌رسد که دوران شکوه شرکت تایل در زمینه ردیاب‌های هوشمند به پایان رسیده است. حالا با توجه به شایعات، رقیب دیگری نیز برای تایل در راه است و شرکت اوپو هم قصد عرضه ردیاب هوشمند خود را دارد.

image

 

عکس‌های ردیاب اوپو اسمارت تگ توسط یکی از فاش کنندگان به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

ردیاب هوشمند اوپو نیز ظاهری مانند توپ هاکی دارد و در آن یک پورت USB-C برای شارژ دیده می‌شود که معمولا در ردیاب‌های هوشمند سایر تولیدکنندگان وجود ندارد. برای مثال، ردیاب‌های اپل، سامسونگ و تایل همگی از باتری‌های CR2032 استفاده کرده که عمری بین چند ماه تا یک سال دارند. به همین دلیل، تصمیم اوپو برای استفاده از یک باتری قابل شارژ برای کاربران روی کاغذ راحت‌تر به نظر می‌رسد.

البته قطعا قرار دادن یک پورت USB-C درون ردیابی که قرار است کوچک باشد، باعث خواهد شد تا این محصول از رقبای خود درشت‌تر باشد که نکته منفی به حساب می‌آید. همچنین اگر قرار است این ردیاب نیاز به پورت داشته باشد، این احتمال هم وجود دارد که عمر باتری آن خوب نباشد و هر چند روز یک بار نیاز به شارژ داشته باشد که باز هم یک نکته منفی دیگر به حساب می‌آید. در هر صورت باید تا زمان معرفی صبر کنیم و ببینیم شارژدهی این ردیاب به چه شکل خواهد بود.

image

 

این ردیاب هوشند از UWB نیز پشتیبانی می‌کند که اطلاعات دقیق‌تری نسبت به ردیابی بلوتوثی در اختیار آن می‌گذارد. هنوز چیزی از مشخصات یا قیمت آن نمی‌دانیم و احتمالا باید مدت طولانی‌تری صبر کنیم تا اوپو به صورت رسمی این محصول را معرفی کند.

درباره محبوبیت روزافزون ردیاب‌های هوشمند چه فکر می‌کنید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)